صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

مردم تالش و انتخابات مجلس

با سلام خدمت مردم شریف تالش ماسال و رضوانشهر:


 مطلب فوق در بر گیرنده مطالب جالب و  قابل تفکری است که بایستی در این جایگاه به عرض مردم بزرگوار تالش برسد. تالشیان محترم، انتخاب نماینده مجلس امر مهمی بوده که برای هر منطقه ضروری است تا با انتخاب این نماینده از حق مردم آن سرزمین در کشور دفاع شود و نیاز به تفکر وبازنگری فراوان در این امر است اما نکته قابل توجه در اینجا این است که چند درصد از مردم تالش برای تالش و مردم آن رای می دهدو آرزوی قلبی آن سرافرازی و شکوه تالش و ایجاد محیط آرام برای نسلهای آینده این سرزمین است

با نظر سنجی شفاهی که دوستان بنده در سطح شهر های این شهرستان ها انجام دادیم متاسفانه باید بگوییم فقط 20% از آرایی که مردم قرار است بدهند با تفکر  و برای آبادانی تالش می باشد این جای بس ناراحتی برای مردم و جوانان این مرزوبوم دارد و پدران و مادرانی که به آینده فرزندان خود چشم بسته اند با ناراحتی تمام باید بگوییم نمایندگان محترم نتوانسته اند مردم را توجیه کنند و در عرایض خود عموما به تخریب همدیگر پرداختند و مردم نیز با این عقاید رشد یافته و سوال اینجاست که آیا با این عقیده رای دادن برای تالش و آینده آن مفید است یا نه مسلما خوب نبوده و این امر شکوه و عظمت تالش با مردمان غیور و دانا را به چالش می کشد. حال زمان تبلیغات به پایان رسیده و ما این موضوع را می نویسیم دوره قبل نیز این عرایض را در وبلاگ دیگرمان به گوش مردم رساندیم اما امان از توطئه که تالش همیشه گریبان گیر آن بوده و چنان لطمه ای به تالش وارد کرده که جبران آن سخت و غیر قابل برگشت است. مردم 4 سال اشتباه را نمی توان با این نگاه که دوره بعد فلانی را انتخاب می کنیم پاک کرد جوانان ما بر گردن شما حق دارند پس چرا باید این گونه باشد.
آقایان بهمن محمد یاری و رادمهر و یوسفی و شکری وحق جو و سلامی در این دوره از انتخابات تالش زیر زره بین بوده و در مرکزیت شایعات و بی احترامی ها قرار داشتند چرا مردم اجازه می دهند این گونه باشد این دوره انتخابات با دوره قبل هیچ تفاوتی ندارد چرا چون جای آقای م.ن را آقای سلامی و جای آقای ح.ز را آقای رادمهر گرفته است و با تمام احترامی که برایشان قائلیم عده ای از آقایان شکوه تالش را نمی خواهند این را ما نمی گوییم این را خود اینان در این چند روز به اثبات رساندند و فقط و فقط این دو گانگی بین مردم باقی میماند در یک سو طرفدارن قدرتمند آقای یاری و در یک سو طرفداران سایر رقبا. این دوره نیز رای تالش شکسته شد و این موضوع را به یاد داشته باشید که صدای تالش قبل از نتایج به وظیفه خود عمل کرد و دیگر در برابر مردم مسئول نمی باشدو حقی به گردن ندارد. و زمانی تالش به مقصود خود می رسد که مردم تالش یکپارچه و متحد باشند نه اینگونه.
انشا الله تالش در آینده نه چندان دور به حق خود برسد. وسلام.

نظرات 1 + ارسال نظر
gh.k 12 اسفند 1390 ساعت 00:20

کوش گوش شنوا با این همه گرانی و بی عدالتی راست گفتن بزن تو سر مردم نونشو بگیر این اینجا صدق می کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد