صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

نماینده آستارا برای ریاست جمهوری می‌آید


نماینده آستارا برای ریاست جمهوری می‌آید



صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه حضور در صحنه رقابت انتخابات یک تکلیف است، اظهار کرد: اگر تقدیر الهی باشد و فضا ایجاب کند، به عنوان سرباز ولایت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌شوم.


وی درباره کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده افزود: حضور الهام، مشایی، حسینی، قالیباف، رضایی، محمد باقر لنکرانی و ولایتی تا به امروز بیشتر در اذهان عمومی جای گرفته ‌است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تصریح بر اینکه ورود به عرصه انتخابات مستلزم ولایت‌مداری و مردم‌داری است، گفت: افرادی که قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را دارند به جز داشتن تحصیلات عالیه باید در عمل و گفتار ولایت‌مداری و مردم‌داری را دارا باشند.

وی ادامه داد: هر کس خود را نوکر مردم و ولایت فقیه بداند و در عمل و گفتار برای مردم ثابت شود و دارای خصوصیات اخلاقی مانند تعهد، تدین، تقید و مکتبی باشد بیشتر مورد اعتماد مردم قرار می‌گیرد.

نعیمی‌رز اضافه کرد: اگر عرصه ورود به انتخابات برای حقیر مهیا باشد، لطف خداوند شامل حال ما شود و مردم مانند انتخابات گذشته از مجلس پشتیبانی کنند احتمال ورود بنده به عرصه انتخابات قطعی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط حضورم مهیا شود در انتخابات ریاست جمهوری به صورت مستقل وارد می‌شوم البته مورد اعتماد رهروان ولایت خواهم بود و مورد حمایت قرار می‌گیرم.


منبع تولوش نیوز از http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911010001477

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن 13 دی 1391 ساعت 15:01

بابا بی خیال

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد