صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

تعامل میان شیعه و سنی از نعمتهای انقلاب اسلامی است

تعامل میان شیعه و سنی از نعمتهای انقلاب اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در حال حاضر اهل تسنن و تشیع تعامل مناسب و مستمری با یکدیگر دارند که این، یکی از نعمات انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری صبح امروز در دیدار جمعی از روحانیون شیعه و سنی با نماینده ولی فقیه استان که به مناسبت هفته وحدت و با محوریت " وحدت اسلامی در سایه پیامبر رحمت" برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: اهل تسنن و تشیع دارای مشترکات فراوانی همچون قرآن، پیامبر(ص) و قبله هستند و خوشبختانه آگاهی و هوشیاری شیعه و سنی بیشتر از آن است که به این اتحاد موجود خدشه‌ای وارد شود.

وی با اشاره به تقارن هفته وحدت با ایام الله دهه فجر افزود: برنامه های امسال با رویکردی ویژه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر اهل تسنن و تشیع تعامل مناسب و مستمری با یکدیگر دارند که این، یکی از نعمات انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.

حجت الاسلام یاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که قدرت های جهان تصور نمی کردند که ایران اسلامی تبدیل به قدرتی حاکم بر جهان شود، افزود: امام خمینی (ره) توانست با درایت و تیزبینی اسلام را به رخ دشمنان و بدخواهان نظام بکشد.

وی دشمنان شیعه و سنی را مشترک عنوان کرد و افزود: نابودی اسلام تنها هدف دشمنان از ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: وحدت اسلامی از اندیشه‌های تابناک امام خمینی(ره) بود که باید در حفظ و گسترش آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام یاری افزود: آن هایی که طبل نفاق و تکبر میان شیعه و سنی را به صدا در می آوردند یقین بدانند که اهل سنی و شیعه با اتحاد و وحدت موجبات ناکامی و شکستشان را ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: دشمنان از وحدت شیعه و سنی در ایران رنج می‌برند و تلاش می‌کنند به این وحدت خدشه وارد کنند.

منبع سایت صدا و سیمای استان گیلان

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد