صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

دانشگاه صنعتی تالش بلاخره در راه است

دانشگاه صنعتی تالش بلاخره در راه است


Talesh University of Technology


بعد از این همه دادو بیداد و انتشار اخبار گوناگون از تریبون صدای تالش و انتشار درد دل جوانان تالش در خصوص دریافت سهمیه دانشگاه صنعتی گیلان و اختصاص آن به تالش بلاخره این طور شد و در آینده نزدیک احداث دانشگاه صنعتی تالش را خواهیم داشت.


محمود شکری نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال


دستور یک دانشگاه خواهران و یک دانشگاه صنعتی برای تالش را گرفتیم


محمود شکری نماینده شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی  ظهر امروز چهارشنبه 18 بهمن در مراسم افتتاحیه ی گازرسانی به هفت منطقه شهر اسالم و با حضور مهندس هاشم نیا استاندار گیلان ، شعبانی فرماندار تالش ، مسئولان ادارات و نهادها و جمع کثیری از اهالی اسالم سخن گفت: خدا را به جهت داشتن مردمی بصیر، آگاه و پشتیبان ولایت فقیه شکر می کنیم. وی افزود : تالش بزرگ آماده خدمتگزاری برای مردم است و مسئولین استان به خصوص استاندار محبوب که نعمت بزرگی برای گیلان است به این منطقه عنایت فرموده است . وی اظهار امیدواری نمود که به دست مهندس هاشم نیا استاندار گیلان فرزند عزیز تالش محرومیت، از این حوزه رخت بر بندد و ضمینه زندگی سالم و بدون دغدغه برای مردم عزیز فراهم شود.
محمود شکری با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمن علیه انقلاب آنرا بی اثر خواند و گفت: ملت ایران با نثار شهدای عزیز به نیرنگ امریکا نه گفته و امروز ما با شهدای عزیزمان که با اهدای خون و جانشان برای اسلام،امام و ولایت ایستادند، عهد و پیمان می بندیم تا راهشان را که راه پاکی،عزت،کرامت،صداقت و عدالت است ادامه دهیم. محمود شکری توکل به و توسل به پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را راه خدمتگزاری و بصیرت در دنیا و آخرت برشمرد.
همین گزارش حاکیست گازرسانی به هفت روستای منطقه که موجب بهره مندی 500 خانوار از نعمت وجود گاز گردید و فرستنده دیجیتالی صدا و سیما در تالش، با حضور مهندس هاشم نیا استاندار گیلان ، شکری نماینده شهرستان تالش ، شعبانی فرماندار ، مهندس نورموسوی مدیرعامل شرکت گاز استان، مهندس همدانی پور معاون سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان و قاطبه اهالی تالش و اسالم به بهره برداری رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام
خبر مسرت بخشی برای اهالی علم و دانش تالشستان است این خبر.
دست شما عزیزان صدای تالش و حاج محمود شکری درد نکند. غیر از این هم از صدای تالش انتظار نمیرود.
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد