صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

قطعنامه پارلمان اروپا شرم‌نامه‌ای بیش نیست

شکری در نطق میان‌دستور:

قطعنامه پارلمان اروپا شرم‌نامه‌ای بیش نیست


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن محکوم کردن تصویب قطعنامه پارلمان اروپا ضد ایران تاکید کرد: این مصوبه شرم نامه ای بیش نیست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمود شکری در نشست علنی امروز (سه شنبه 26 فروردین) مجلس شورای اسلامی، با تبریک سال نو و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد:جهان در سالی که گذشت دچار بحران های فراوانی بود که قطعا تبعات آن شامل کشور ما نیز بوده است چراکه در جهان امروز به لطف انقلاب اسلامی همه موازنه‌های استکباری مستکبران خرد و کلان را به واسطه نگرش های ژرف نشأت گرفته از اسلام عزیز به گوشه‌ای نهاده و همه مستکبران را به چالش سخت فراخوانده است.

نماینده مردم تالش،رضوان‌شهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زیرا این وعده خداوند که می فرماید:"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ" که بازگو کردن خباثت های پیروان راستین شیطان در این مجال نمی گنجد و من تنها به آخرین شیطنت آنها که از آستین به اصطلاح پارلمان اروپا درباره ایران بیرون آمده بسنده می کنم.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: اینها تمام حیات خود را مرهون نگاه صهیونیزم جهانی می دانند و بدون تأثیر و اذن اربابان صهیونیست خود هیچ عملی را به انجام نمی رسانند و این در حالی است که پارلمان اروپایی که خود وابستگی عمیق به سیاست های آمریکا و صهیونیزم جهانی دارد و همه خشونت ها جوامع بشری خط شکن بوده است مورد اتهام قرار داده و بیانیه صادر می کند.

شکری بیان کرد: این جا باید پرسید چگونه می شود که بشر این مخلوق بی عیب خداوند این چنین سیر قهقرایی را طی می کند در قالب حقوق بشر از دیگران بازخواست می کند که پست ترین حیوان را از خود منزه می دانند و واقعا دنیای غرب وحشی به کدامین سوی می رود.

وی خطاب به پارلمان اروپا گفت: حقوق بشری که شما از آن دم می زنید به معنای نشست و برخاست با گروهک های مزدور و بی هویتی همچون منافقین است دستشان به خون پاک هزاران شهید این مرز و بوم آغشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد:این مصوبه پارلمان اروپا شرم نامه ای بیش نیست که اینجا ضمن محکوم کردن این حرکات مذبوحانه و تماما سیاسی پارلمان اروپا به مسئولین سیاسی کشور در همه سطوح یادآوری می کنم که نصایح مقام معظم رهبری را در همه حال نصب العین خود قرار داده ضمن پاسخ شایسته به اعتماد ایشان و همراه داشتن ملت شریفه و در صحنه نسبت به خنده های سیاسی مستکبران به هوش و کاملا بیدار باشند که تاریخ قطعا درباره آنها قضاوت خواهند کرد.

وی با بیان این که عنوان کرد: ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری چراغ روشنی است که اگر درست اجرا شود انشاءالله کشور بیمه خواهد شد چراکه معظم له می فرمایند "باید اقتصاد ایران را به گونه ای قوی کنیم که هیچ تکانه ای در جهان و هیچ کس در هیچ جای دنیا چه آمریکا و چه غیر آمریکا نتواند با یک تصمیم گیری و نشست و برخاست بر اقتصاد کشور و معیشت مردم اثر بگذارد" و  این همان اقتصاد مقاومتی است.

شکری اضافه کرد :الحمدالله جناب رئیس جمهور در لبیک به ابلاغیه رهبری عزیز ملت ما را سرشار از امید کردند که نتیجه عملی آن در مذاق ملت شیرین گوارا باشد و انشاءالله با قطع ثروت اندوزان و ویژه خواران اقتصاد کشورعزیز شکوفا شد و مردم به حقوق و حق خود دست یابند.

وی یکی دیگر از مسائلی مهم کشور فرهنگ دانست و تصریح کرد: بحث فرهنگ متأسفانه تا این لحظه نمره مدیران ذیربط زیر عدد 10 می باشد بنا براین مسئولین فرهنگی متوجه باشند که آنان همانند سنگرنشینان خط مقدم کشور می باشند و بی برنامگی و سوء مدیریت می تواند اثر قابل توجهی در نگاه نسبت به تمام ارکان نظام ایجاد کند چون هم رفتارهای مردم برگرفته از نگاه فرهنگی آنان است.

نماینده مردم تالش،رضوانشهر،ماسال در مجلس بر توجه جدی به نفوذ خطرناک دشمن از روزنه های باز فرهنگی تاکید کرد و گفت: برای همه اقشار جامعه برنامه فرهنگی خاص در نظر گرفته شود تا فعالیت های مخرب دشمن خنثی و نقش بر آب شود.

وی خطاب به  استاندار گیلان بیان کرد: من شما را  به اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری که نیاز مدیران کاربردی، متعهد و دلسوز و امتحان پس داده با مشارکت همه آحاد همه مردم توصیه می نمایم چرا که در عمر این انقلاب با برکت هر جا که مشارکت و همدلی مردم بوده آن کار موفق بوده است و سال دفاع مقدس نمونه عینی و بارز آن می باشد.

شکری ضمن در تشکر از مسئولین استان گیلان  بخاطر مدیریت حادثه  برف و طوفان این استان گفت:انتظار می رود که دولت کریمه نسبت به تصریح در پرداخت خسارت وارده به مردم استان های خسارت دیده بالاخص مردم عزیز تالش بزرگ اقدام نمایند.

وی افزود: از وزیر کشاورزی در خواست دارم تا دستور ویژه نسبت حل مشکلات ایجاد شده توسط منابع طبیعی برای عشایرنشینان و جنگل نشینان صادر کند چرا که این مردم عزیز بی مدعا که حداقل امکانات زندگی به تولید می پردازند متأسفانه خیلی در غذابند و با برخوردهای نامناسب و بعضا زد و خورد مواجه شده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که آیا این مردم شریف که حامیان انقلاب اسلامی و ولایت هستند مستحق کتک خوردن و تحقیر و توهین هستند، تصریح کرد: ساماندهی جنگل نشینان خیلی نابجاست که مشکلات زیادی را ایجاد کرده و وام‌های آنها را که تنها منبع درآمدی بود از دستشان خارج کردند./

منبع:   http://www.icana.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
تالش فردا 13 اردیبهشت 1393 ساعت 23:11 http://taleshefarda.blogfa.com/

با سلام
با افتخار شما را لینک کردم.
با خبر آخرین شنیده ها از دهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه تالش ، رضوانشهر ، ماسال در خدمت شما هستیم.
خوشحال میشیم شما هم این خبر را در سایت خود بگذارید.
انشاا... زین پس بیشتر با هم همکاری کنیم.
باتشکر
http://taleshefarda.blogfa.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد