صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

شَکری: بیش از 11 هزار جوان بیکار در دفاتر بنده ثبت نام کردند

شَکری: بیش از 11 هزار جوان بیکار در دفاتر بنده ثبت نام کردند

نماینده مردم ماسال رضوانشهر تالش در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه فراخوانی اعلام نشده است ؛ اما تاکنون بیش از 11 هزار جوان بیکار در دفاتر بنده ثبت نام کردند.

به گزارش ماسال نیوز محمود شکری در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ماسال ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان،  اظهار داشت: نباید تربیت درست فرزندان را به خود و رفتار غلط آنها را به معلمان نسبت دهیم چرا که جامعه از مولفه های رفتاری مختلفی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه معلمان به عنوان نماد صبر و علم آموزی اند افزود: این قشر با کم ترین امکانات و حقوق به مهم ترین امر الهی در دنیا دست می زنند.

شکری با تاکید براینکه در شرایط جنگی هستیم ادامه داد: مقاومت و صبر که ناشی از دستورات دینی و ائمه اطهار(ع) است تنها رمز پیروزی در مقابل شیطان صفتان است.

وی اضافه کرد: معلمان و والدین می توانند انسانهایی همچون حضرت امام(ره) و شهید مطهری تربیت کنند که نقش های دگرگون کننده و سرنوشت ساز برای جامعه ایفا کردند.

نماینده مردم ماسال،رضوانشهر ،تالش در مجلس خاطرنشان کرد: هیچکس در دوران کودکی به صدام و هیتلر نگفت که شما باید جنایتکار شوید بلکه این شیطانیان بودند که مسیر آموزش پاکی های معلم را منحرف کردند ؛ و باید جامعه نیز به سمتی برود که نتیجه تربیتش آرامش و خدمت به مردم باشد.

شکری با اشاره به ثبت نام بیش از 11 هزار جوان بیکار در سه دفتر مردمی اش افزود:  سه شرکت بزرگ در منطقه داشتیم که یک ثروت عمومی بود و اکنون زیان ده شده اند که این نتیجه تفکر بی خیالی نسبت به حقوق خود است.

وی اضافه کرد: نتیجه فروش رای و ثروت اندوزی برای عده انگشت شمار درگذشته ، چیزی جز بیکاری و فساد در منطقه نداشته است .

نماینده ماسال،رضوانشهر ،تالش ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط اقتصادی منطقه تصریح کرد: در تلاشیم صنایع چوکا، شفارود و اسالم را احیا کرده؛  که منابع مالی چوکا را نیز دکتر نوبخت معاون راهبردی ریس جمهور تقبل کرده است .

شکری با اشاره به حضور یک سرمایه گذار خصوصی در ماسال افزود: طرح بسیار بزرگی را با کمک فرماندار ماسال که در اشتغال ماسال نیز اثرگذار است ، در حال پیگیری هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ وقت به شما مردم دروغ نگفته و نخواهم گفت ؛ اضافه کرد: عده ای که دنیای خود را در خطر می بینند در منطقه تلاش اند که چهره بنده را خراب کنند ؛ اما من شبانه روز در حال خدمت به مردم هستم و بر امور اجرایی منطقه نظارت میکنم.

شکری با اشاره به ارائه سند 60 میلیونی لوله کشی آب در روستایی از ماسال افزود: وقتی از مردم این روستا می پرسیم که آیا آب لوله کشی برای شما مهیا شده است ؛ می بینیم خبری از لوله کشی نیست ! و اینها هستند که خود را درخطر می بینند و برضد من فعالیت می کنند.

نماینده ماسال،رضوانشهر ،تالش خاطرنشان کرد:بر اساس اسناد قانونی از سه میلیارد تومان اعتبار آب و فاضلاب روستایی تالش در سال 90 تنها 12500 متر لوله گذاری شد ، اما در  سال 91 که سال خدمت گذاری بنده بوده است؛ از 200 میلیون اعتبار 70 هزار متر لوله گذاری شده است.

وی نتایج بیکاری و شرایط فعلی را حاصل عملکرد مسئولین قبلی دانست و افزود: به فرماندار ماسال توصیه کردم که تیم کاری خود را از انسانهای خدا محور قرار دهد و هیچ وقت به وی نگفتم برای بنده تلاش کند؛ بلکه باید از خدا و قرآن ترسید.

شکری با اشاره به فشار بی حد بر روی نمایندگان در رای اعتماد به وزرا اظهارداشت: وقتی به بررسی سوابق فردی که دنبال وزیر خاصی است می پرداختیم ، درمی یافتیم این فرد،میلیاردها تومان ثروت از این نظام بدست آورده که قبلا یک ریال نداشت.

سخنرانی سید فضائل صفوی رییس اداره آموزش و پرورش ماسال،پخش موسیقی ایرانی و محلی، و اجرای طناورز(طناب زنی)،شعر خوانی تالش توسط آقای حسین نژاد (موسس 90 ساله اداره آموزش و پرورش ماسال) و شعرخوانی معلم از دیگر برنامه ای این همایش بود.

شهرستان ماسال با حدود 9700 دانش آموز ، بیش از یک هزار و 100 معلم دارد.

به گزارش خبرنگار ماسال نیوز در پایان این نشست از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد اسامی این عزیزان بدین شرح است:

مقطع ابتدایی:  مهشید استواری ، سحر رشیدی ، مهدی مرادعلی نیا ،سیاوش رحمتی ، وصی نعمتی،  پوران اسماعیل زاده ، ذبیح اله نوروزی ،آسیه عزیزی ، جوشن ملکی

مقطع متوسطه: نسرین محمودی ، سیده لیلا محمدی، مریم واحدی، شیرین رحمتی، پوران سلیمانی، ناهید فرخی  / م/ب/ف

معلم ماسال

معلم ماسال

 

 

سید نهضت حسینی - موسس 90 ساله آموزش و پرورش مستقل ماسال ؛  در حال شعرخوانی

منبع ماسال نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد