صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

اکبر اولیایی بخشدار جدید کرگانرود

طی حکمی از سوی وزارت کشور؛ اکبر اولیایی بخشدار جدید کرگانرود شد

.


به گزارش مریان خبر، صبح امروز با حضور محمود شکری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، علی عبداللهی فرماندار تالش، نمایندگانی از بنیاد شهید استان گیلان و بخشی از مردم تالش، مراسم تودیع و معارفه بخشدار کرگانرود صورت گرفت.

در این مراسم داوود قوی پنجه ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از مردم شهر لیسار و بخش کرگانرود اظهار کرد: خدارا شاکرم که اولین تجربه مدیریتی خود را در کنار مردم ولایت مدار و فهیم بخش کرگانرود گذراندم و افتخار می کنم که در طی این 4 سال توانستم خادم این مردم باشم.

وی افزود: افتخار می کنم در روزهای سختی و خوشی در کنار مردم عزیز کرگانرود بودم و توانستم به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد توان خود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای اعتلای این نظام مقدس انجام وظیفه کنم.

پس از پایان سخنان داوود قوی پنجه، محمود شکری نماینده شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: اکبر اولیایی که فرزند شهید نیز می باشد، یکی از نیروهای متعهد به نظام و انقلاب است و تا امروز که از ایشان شناخت دارم ضمانت می دهم که برای خدمت به مردم به میدان آمده است و ما هم باید کمک کنیم و دست ایشان را بگیریم.

 در ادامه علی عبداللهی فرماندار تالش به سخنرانی پرداخت و با تقدیر و تشکر از آقای داوود قوی پنجه برای اکبر اولیایی بخشدار جدید کرگانرود آرزوی موفقیت نمود.

 به گزارش مریان خبر، اکبر اولیایی که به عنوان یک تالشی به عنوان بخشدار کرگانرود معارفه شد دارای مدرک فوق لیسانس در رشته حقوق است و پیش از این در اداره کل مالیات استان گیلان مشغول به خدمت بود

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد