صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

منصور یوسفی: مخالف استخدام لیستی در کارخانه چوکا هستم

منصور یوسفی: مخالف استخدام لیستی در کارخانه چوکا هستم


یکی از فعالان سیاسی شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استخدام لیستی در کارخانه چوکا گفت: من مخالف  جذب نیرو بصورت لیستی هستم و باید بین همه کسانی که شایسته هستند فراخوان گذاشته شود.

منصور یوسفی: مخالف استخدام لیستی در کارخانه چوکا هستم

منصور یوسفی عصر امروز در گفتگو با ماسال نیوز، درباره عملکرد محمود شکری، نماینده فعلی شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: من خودم موکل ایشان هستم و به خود ایشان هم گفته ام که این حق من به عنوان موکل است که شمای وکیل را استیضاح کنم و از شما توضیح بخواهم.

نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من حقوق مردم تالش در بخش های مختلف استیفاد نشده است.

وی درباره استخدام نیرو در کارخانه چوکا، شفارود و نیروگاه سیکل ترکیبی نیز گفت: بیکاری یک بحث ملی است و مشکلی منطقه ای و محلی نیست بلکه یکی از مشکلات عمومی کشور ما بیکاری است اما اینکه چوکا باید نیرو جذب کند حق بچه های این سه شهرستان است که در آن استخدام شوند علی الخصوص بچه تحصیلکرده که حق بیشتری دارند.

  

منصور یوسفی تأکید کرد: من مخالف این قضیه هستم که در جذب نیرو بصورت لیستی برخورد شود باید آنهایی که شایسته هستند ثبت نام کنند. البته عیبی ندارد که آقای شکری هم دوستان خودش را معرفی کند دوستان آقای شکری هم که مدرک و تخصصشان در زمینه شغلی متناسب است هم حق استخدام دارند آنها هم بچه های تالش هستند همانطور که دیگران هم که به آقای شکری رأی نداده اند حق دارند که در چوکا، نیروگاه و یا سد استخدام شوند.

وی افزود: پیشنهاد من درباره جذب نیرو در جایی مانند کارخانه چوکا این است که با یک فراخوان عمومی نیرو جذب کنند. ممکن است چوکا نیروی فنی در یک رشته خاص بخواهد که باید برای این رشته خاص فرخوان بگذارند و افراد تکنسین آن رشته در این فرخوان شرکت کنند اما با روش های بومی گزینی عمل کرد. در مورد نیروهای خدماتی هم می توان به همین شکل اقدام نمود.

یوسفی  ادامه داد: باید در این فراخوان ها بومی گزینی صورت گیرد نه اینکه در مقابل من، یکی از نمایندگان رشت با شرکتی در تالش تماس می گیرد و پیگیری می کند که مثلا آن 7 نفر نیروی معرفی شده من، کارشان به کجا رسید که به این آقایان که تعدادی از اهالی صومعه سرا، تعدادی برای بهمبر و دو سه نفر برای رشت بودند قول مساعد نیز داده شد. 

منصور یوسفی در خصوص شایعه اخیر مبنی بر کناره گیری از نامزدی  در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: من قویا این موضوع را تکذیب می کنم و این امر را شما در اقبال عمومی نسبت به اینجانب در سه شهرستان می توانید ببینید که اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست.

یوسفی تأکید کرد: این خبر از حلقوم کسانی خارج می شود که احساس خطر می کنند و  فکر می کنند من می توانم برای آنها رقیب باشم و اینها می خواهند دوستان من را نگران کنند و باعث تشویش خاطر و اذهان عمومی شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
دهیوپت ونداد 31 شهریور 1393 ساعت 13:57 http://www.varena.lxb.ir

این پیام تبلیغات نیست!!!
با توجه به فعالیت شما در حوضه ی ادب و زبان تالشی ، از شما برای همکاری در تارنمای گیلکی-تالشی- تاتی دعوت می شود. با توجه با عدم حضور تالش زبانان در تارنما ، تارنما در حوضه ی زبان و ادب تالشی ناتوان می باشد و برای این منظور تارنما شروع به دعوت تالش زبانان به تارنما کرده شاید که زبان های مهجور و دورمانده ی گیلکی تالشی تاتی را در این تارنما به شکوفایی برسانیم.لطفا در صورت تمایل به همکاری به ما اطلاع دهید.

با سپاس مدیریت تارنما
دَهیوپَت ونداد
www.varena.lxb.ir

میروهابی 22 اردیبهشت 1394 ساعت 13:59

با سلام حالا با این اوضاع یعنی استخدام در چوکا درست میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد