صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

بسته خبرهای انتخاباتی تالش بزرگ/شماره پنجم

بسته خبرهای انتخاباتی تالش بزرگ



به گزارش ماسال نیوز، تاکنون چهار شماره از بسته خبرهای انتخاباتی پایگاه خبری تحلیلی ماسال منتشر شده است که مورد استقبال مخاطبان سایت قرار گرفته بود. بسته پنجم نیز امروز تقدیم به علاقه مندان به فعالیت انتخاباتی شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال می شود:


یوسفی: انفصال از خدمتم دروغ محض است

منصور یوسفی که این روزها در شبکه اجتماعی نیز فعال شده است در طی گفتگویی کوتاه با ماسال نیوز به شایعات اخیر پیرامون انفصال از خدمتش پاسخ داد.
وی ضمن تکذیب قاطع این خبر اظهار کرد: از تماسهای بعضی از دوستانم در جریان این شایعه بی پایه و بی اساس قرار گرفتم. یوسفی افزود: تعدادی معدود، طبق سنوات گذشته و برای تشویش اذهان عمومی و تخریب و ترور شخصیت فعالان سیاسی در تالش بزرگ اقدام به انتشار شایعات کاملا دروغی مبنی بر اینکه بنده انفصال از خدمات دولتی شده ام نموده اند. این نامزد دوره نهم انتخابات مجلس در حوزه تالش بزرگ ادامه داد: این بحث خنده دار باعث انبساط خاطر خیلی از دوستانم که از نزدیک در جریان فعالیت های علمی-اداری حقیر در دانشگاه قرار دارند، شده است. یوسفی با دعوت شایعه پراکنان جهت حضور در دانشگاه گفت: جا دارد از شایعه پراکنان محترم از همین جا دعوت کنم تا تشریف بیاورند به دانشگاه و با هم یک استکان چای بنوشیم و به کلاس درس دانشجویان محترمم برویم.
وی ادامه داد: بنده پس از 30 سال خدمت پرافتخار به جامعه علمی-آموزشی سال قبل تبدیل وضعیت شده و بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در مراکز تالش، رشت و رضوانشهر در خدمت دانشجویان بزرگوار هستم ضمن آنکه همچنان با دانشگاه گیلان و بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در گیلان و کرمان بعنوان استاد مدعو همکاری لازم را دارم.
منصور یوسفی افزود: بنده ضمن تشکر از مردم بزرگوار شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال که با حساسیت های غیر قابل توصیف مسائل سیاسی-اجتماعی منطقه شان را دنبال می کنند، همواره خدمت به این مردمان را افتخاری برای خود میدانم و شاکر خداوند تبارک و تعالی هستم.

 

سام سکوتی هم نامزد انتخابات حوزه تالش بزرگ می شود

شنیده های ماسال نیوز از نامزدی سام سکوتی در حوزه تالش بزرگ خبر می دهند.

سکوتی از دو سال قبل تاکنون حضور پر رنگی در جلسات و مراسمات شهرستان داشته است.
سام سکوتی بداغ که متولد اول مهرماه سال 1357 است تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان استقلال اسالم، راهنمایی را در مدرسه شهید قاسمی اسالم و دوره دبیرستان را در دبیرستان های وحدت و میرعماد تالش گذرانده است. تحصیلات دانشگاه او نیز در دانشگاه های پیام نور و آزاد تالش و کاردیف بریتانیا بوده است.
براساس اطلاعات بدست آمده از وبلاگ شخصی اش، وی دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه کاردیف کشور انگلیس است و هم اکنون در شهر تالش مدیر آموزشگاه زبان می باشد.
براساس شنیده های ماسال نیوز، وی تاکنون در انتخابات مجلس از کاندیدایی حمایت علنی نکرده است.
سکوتی از فعالان و چهره های اصلی ستاد دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در شهرستان تالش بوده است.
همچنین وی به عنوان یکی از گزینه های دبیری یکی از احزاب استان مطرح بوده است؛ هر چند سکوتی شخصا این شایعه را تکذیب می کند.
در صورت ورود سکوتی به فعالیت های انتخاباتی، احتمال حمایت اعضای ستاد انتخابات حسن روحانی در تالش از وی وجود دارد.
بر اساس اخبار منابع آگاه، سکوتی در حال بررسی شرایط و صحبت با کاندیدهای دیروز و  امروز در مورد دلایل ورودشان به انتخابات است.
یک منبع نزدیک به وی در این همین زمینه به ماسال نیوز گفت: سکوتی نمی خواهد در هر شرایطی نامزد شود و موحب شکستن آرا شود به نحوی که مانند برخی نامزدهای دوره های گذشته برای برخی نامزدها جاده صاف کن باشد.


حضور حسین نیرومند در حویق، چوبر و لیسار
حسین نیرومند این بار در حویق چوبر و لیسار ظاهر رویت شده است. نیرومند در بین نسل جوان محبوب است و تا الان توانسته است قشرهای مختلفی را به سمت خود جلب نمایید.


وبلاگ هواداران رادمهر: از نظر ما احسن اله رادمهر همچنان دکتر است

وبلاگ هواداران رادمهر در جوابیه شماره دوم خود درباره مدرک تحصیلی نامزد مورد حمایتشان خطاب به وبلاگ رأی ما نوشت:

«با سلام

بسیار متاسفیم از ادب شمــا نویسنده وبلاگ رای مـــا.
ادب مرد بـــه ز دولــت اوست .
شما حرفی برای گفتن هم ندارید و نمی توانید حرفی هم بزنید زیرا تمام گفته های ما بحق و راستین بوده است. حالیه که دست شما رو شده است جوابی ندارید که بگویید. دسیسه ها و برنامه های مخرب شما برای همگان مشخص شده است و این مطلب را می توانید در نظرات خوانندگان وبلاگ خودتان ببینید.
در  خصوص ارائه مدرک در متن جوابیه اول وبلاگ هواداران حاج احسن الله رادمهر خیر بزرگ تالش درج گردیده: که اگر به شما باشد مدرک ایشان را باید به تعداد مردمان سرزمین زر خیز تالش کپی کنیم .
البته لزومی هم دیده نمی شود که مدرک تحصیلی را در وبلاگها یا سایت شخصی ایشان قرار دهیم تا شما به مقصود خود برسید. از نظر ما حاج احسن الله رادمهر هنوز هم دکتر است ؛ بهتر است شما مدرک تحصیلی کاندیدای محبوب خود را که از وی دستور تخریب می گیرید را بررسی کنید.
در ضمن مگر شما مرجع تعیین صلاحیت کاندیداهای مجلس هستید؟
پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است بجای اینکه در جو انتخابات تشنج برنامه ریزی شده ایجاد کنید به نشر اخبار صحیح ، یا انتقادات سازنده و پیشنهاد علمی بپردازید .
اگر هم نمی توانید نه فضای مجازی و نه جو انتخابات را با تهمت ها و دروغهای خود آلوده نکنید .
با تشکر
جمعی از دانشجویان هوادار حاج احسن الله رادمهـر خیر بزرگ تالش»


بد اخلاقی های یک وبلاگ انتخاباتی تالش بزرگ
وبلاگ سونامی تالش در مطلب جدید خود ضمن تخریب و بداخلاقی نسبت به تعداد زیادی از نامزدهای احتمالی موجود، سخنی از نامزد مورد حمایتش به میان نیاورد:
«دیروز در جمع چند لیدرهای بزرگ انتخاباتی بودیم .. حرف انتخابات شد. تحلیل های مختلف، درباره بعضی کاندیداها:
حرف رادمهر شد، اکثرا معتقد بودن که این آقا مدرک فوق لیسانس نداره. یا اگه به قول خودش داشته باشه که بعید به نظر میرسه، هرگز تایید نخواهد شد. گفتن که رادمهر احساسات مردمان تالش را به بازی گرفت. یه عده گفتن بابا این که الان نرفته همش دروغ میگه فردا اگه نماینده بشه تو مجلس شعار میدن که صل علی محمد دروغگوی مجلس آمد ...... پس رادمهر که صلاحیت و شخصیت مجلس را نداره.
حرف نماینده سابق شد .. گفتن که هنوز نمیدونه چکار کنه، میترسه که بیاد یا نیاد. یه عده گفتن که خدا کنه بیاد تا مردمان تالش بار دیگر جواب .... بهش بدن تا برا همیشه اسم تالش بیاد بدنش بلرزه؛ یه تعداد هم گفتن که هر کسی در طول زندگی یه تاریخ انقضایی داره تاریخ مصرف اونم دیگه گذشت. یه تعداد دیگه هم گفتن که بیاد چکار کنه یه نفر گفت که بیاد چکار کنه چیه فلانی، تشویقش کنید تا بیاد چون یاری دوره های پیش نتونسته چوکا را کامل ... کنه باید کار نیمه تمومشا تموم کنه یا نه؟؟؟
و حرف اسحاقی شد .... عده ای گفتن این دیگه کیه؟ ازکجا پیداش شده؟؟ این دیگه چی میخواد؟؟ یه تعدادگفتن بابا چکار داری با اون بنده خدا اینم دید همه اومدن گفت خواه منم میام دیگه رای که ندارم ولی حداقل با نسرانه که میتونم رقابت کنم .... یه عده گفتن بابا این همون آدمیه که دوره های پیش، حتی دوره قبل از حامیان بهمن محمدیاری  بوده این دس نشانده بهمن محمدیاریه اومده رای بشکونه .... یه نفر گفت شما اسحاقی را ول کنید واسه خودش 2 یا 3 نفر ثابت داره با همونا خوشه البته خداییش اون دو نفر را به نون و نوایی رسونده ها ......
و همگی گفتن که پس بهتره بگردبم دنبال کاندیدای دیگه تا شاید بتونیم کسی را پیدا کنیم ........».

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد