صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

حضور کاروان دولت تدبیر و امید در تالش

حضور کاروان دولت تدبیر و امید در شهرستان تالش
به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش جلسه شورای اداری شهرستان شب چهارشنبه 26 فروردین با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و نماینده ویژه رئیس جمهور در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
دکترقاضی زاده هاشمی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه همدلی و همزبانی مردم گیلان قابل ستایش است، اظهار کرد: طی 36 سال گذشته ملت ایران جلوتر از مسئولان حرکت کرده و در تمام عرصه‌ها حضوری هوشمندانه داشتند.
وی به استقبال پرشور گیلانی‌ها از رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: دولت، قدرشناس نفس‌های گرم مردم گیلان است و امیدواریم با عنایت خداوند متعال در مسیر عزت، سربلندی، رفاه و سعادت مردم تلاش کنیم.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه دولت میانه‌روی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: پیشرفت کشور در سایه اعتدال و پرهیز از حاشیه‌پردازی تحقق پیدا می‌کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه با هدایت های رهبری دولت آرامش امیدبخشی را بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده، اضافه کرد: توانسته ایم در زمینه کاهش تورم، توجه به اقشار آسیب پذیر ، ایجاد بیمه سلامت ایرانیان و کاهش پرداختی از جیب مردم در قالب طرح تحول نظام سلامت قدم های مثبتی برداریم.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز تبدیل به یک قدرت در منطقه شده، افزود: 9 ماه است که وزرای خارجه قدرت های بزرگ دنیا ، موضوع بحث بین المللی شان، مسئله ایران است.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه روزهای روشنی در انتظار ایران می باشد، اظهار کرد: کمتر کسی فکر می کرد که ایران به این سرعت بتواند بین کشورهای منطقه جا باز کند که این امر، با همدلی و همزبانی میسر شد.
وی کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای و توجه به پیشرفت و توسعه کشور در بخش های مختلف را از همه مسائل با اهمیت تر برشمرد و گفت: کشور در امور بین المللی، به پیشرفت های چشمگیری دست یافته و پروژه ایران هراسی دنیای استکبار، به شکست انجامیده و در آینده ای نزدیک، شاهد اتفاق های خوشایندی خواهیم بود. 
ادامه مطلب ...