صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

حضور کاروان دولت تدبیر و امید در تالش

حضور کاروان دولت تدبیر و امید در شهرستان تالش
به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش جلسه شورای اداری شهرستان شب چهارشنبه 26 فروردین با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و نماینده ویژه رئیس جمهور در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
دکترقاضی زاده هاشمی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه همدلی و همزبانی مردم گیلان قابل ستایش است، اظهار کرد: طی 36 سال گذشته ملت ایران جلوتر از مسئولان حرکت کرده و در تمام عرصه‌ها حضوری هوشمندانه داشتند.
وی به استقبال پرشور گیلانی‌ها از رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: دولت، قدرشناس نفس‌های گرم مردم گیلان است و امیدواریم با عنایت خداوند متعال در مسیر عزت، سربلندی، رفاه و سعادت مردم تلاش کنیم.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه دولت میانه‌روی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: پیشرفت کشور در سایه اعتدال و پرهیز از حاشیه‌پردازی تحقق پیدا می‌کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه با هدایت های رهبری دولت آرامش امیدبخشی را بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده، اضافه کرد: توانسته ایم در زمینه کاهش تورم، توجه به اقشار آسیب پذیر ، ایجاد بیمه سلامت ایرانیان و کاهش پرداختی از جیب مردم در قالب طرح تحول نظام سلامت قدم های مثبتی برداریم.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز تبدیل به یک قدرت در منطقه شده، افزود: 9 ماه است که وزرای خارجه قدرت های بزرگ دنیا ، موضوع بحث بین المللی شان، مسئله ایران است.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه روزهای روشنی در انتظار ایران می باشد، اظهار کرد: کمتر کسی فکر می کرد که ایران به این سرعت بتواند بین کشورهای منطقه جا باز کند که این امر، با همدلی و همزبانی میسر شد.
وی کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای و توجه به پیشرفت و توسعه کشور در بخش های مختلف را از همه مسائل با اهمیت تر برشمرد و گفت: کشور در امور بین المللی، به پیشرفت های چشمگیری دست یافته و پروژه ایران هراسی دنیای استکبار، به شکست انجامیده و در آینده ای نزدیک، شاهد اتفاق های خوشایندی خواهیم بود.  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت در پانزدهمین سفر استانی خود به صورت جدی پیگیر پروژه های مهم گیلان خواهد بود، افزود: احداث سد لاستیکی، پیگیری طرح سامانه دفع فاضلاب شهری، تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی ، پیگیری نیازهای جمعیت عشایری تالش با ایجاد سازمان عشایری در استان از جمله نیازهای اصلی این شهرستان است که در حداقل زمان ممکن به ریاست جمهوری انتقال داده می شود.
وی افزود: دولت یازدهم، در راستای عزت و سربلندی و ساماندهی کشور، گام های مثمرثمری برداشته است.
قاضی زاده هاشمی با قدردانی از تلاشهای فرماندار و نماینده مجلس در زمینه انعکاس مشکلات در خصوص پروژه بیمارستان 160 تختخوابی تالش گفت: طبق رایزنی صورت گرفته با وزیر راه و شهرسازی، با تامین اعتبار شاهد به بهره برداری رسیدن بیمارستان 160 تختخوابی تالش در سال 95 خواهیم بود.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید به مسئله بهداشت و سلامت نگاه ویژه ای دارد که امید داریم با وجود نیروهای متخصص و کاردان، تجهیزات بیمارستان های شهرستان هایی نظیر رشت و تالش را ارتقاء دهیم.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در جلسه مذکور به نام‌گذاری «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری در سال جاری اشاره کرد و گفت: امروز مردم گیلان همدلی و هم‌زبانی را در عمل به اثبات رساندند.
محمود شکری با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس ‌جمهور به استکبار نشان داد در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: اعتدال موجب تعامل و آرامش در کشور می‌شود.
فرماندار تالش ضمن خیر مقدم حضور وزیر و کاروان تدبیر و امید در خصوص خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم قدرشناس استان در استقبال باشکوه از رئیس جمهور محترم و کاروان تدبیر و امید گفت: مردم خونگرم و میهمان نواز استان و بویژه شهرستان تالش با حضور در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید  ثابت کردند که شعار رهبر معظم انقلاب را که امسال را به نام سال همدلی وهم زبانی دولت و ملت  نامگذاری کردند لبیک گفتند .
مهندس علی فتح اللهی فرماندار تالش در جلسه  شورای اداری این شهرستان با بیان گزارشی کامل از پیشینه شهرستان تالش با اشاره به استقبال پر شور مردم گیلان از رئیس جمهور اظهار کرد: حرکت گیلانی‌ها نشان داد کارگزاران دولت باید تمام توان خود برای برطرف کردن مشکلات در جامعه را به‌کار گیرند.
فرماندار تالش همچنین خاطر نشان کرد: شهرستان تالش با داشتن 93 کیلومتر طول و بیش 190 هزار نفر جمعیت دارای محرومیت و محدودیتهای بسیار است0 
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین افزود: شهرستان با داشتن مناطق ییلاقی و تاریخی گردشگری و سواحل زیبا دارای استعداد بالقوه برای بحث گردشگری و شیلات است امید است با سفر کاروان تدبیر وامید به شهرستان تالش بسیاری از مسائل ومشکلات حل شود .
مهندس فتح اللهی گفت: اراضی کشاورزی شهرستان با مساحت 16 هزار هکتار از آبیاری سدها بی بهره است و نیازمند احداث سد های لاستیکی است.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد