صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

مدافع ولایت هستم و راه قانونی را دنبال خواهم نمود

محمد رضا سلامی در بیانیه ای اعلام نمود اینجانب هم اکنون پیگیر اعتراض خود به علت رد صلاحیت خود میباشم و بنده مدافع ولایت هستم و راه قانونی را دنبال خواهم نمود.


متن بیانیه

بسم الله الملک الصبوح والقدوس 

به نام خداوندی که مقام رحمانیت و رحیمی اش انسان کائنات آفرید و بر مقدرات جهان حکم میراند. فرزند کوچک تالش در دامان مادری شیعه مذهب و پدری اهل تسنن پرورش یافته و همسری از مذهب مادر اختیار کرده است. بسیجی وار مدافع ولایت است.

حافظه تاریخی شما مردم خود آگاه دوره پیش را بیاد می آورد روزی که محمد رضایاری جوان پس از رد صلاحیت تایید شد. همان زمان این صبر و شکیبایی که شما مردم به خرج دادید نتیجه داد و نزدیک به 17 هزار رای شکل گرفت. مردم عزیز تالش بزرگ باز هم همچون گذشته صبوری به خرج دهید. فرزند کوچک تالش قسم یاد میکند که با قدمهایی استوار راهی قانونی را طی کند. و غنچه لبخند را بر چهره های مشتاق شما عزیزان بازگرداند. بدانید ما بر عهدی که بستیم، هستیم. تا زمستان کینه ورزی و تند باد تهمت را پشت سر بگذاریم و حماسه ای دیگر با امر رهبر کبیرمان بپا کنیم همانا در زمستان سرد، بهاری گرم در پای صندوق های انتخابات بپا کنیم. 

و کفی با الله وکیلا

فرزند کوچک تالش بزرگ محمد رضا سلامی


حال سوال مطرح است که آیا علت رد صلاحیت آقای سلامی مذهب بوده است که ایشان به ذکر ریشه مذهبی خود می پردازد و آیا برادران اهل تسنن حق شرکت و کاندید شدن در انتخابات مجلس را ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد