صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

بیانیه سراسر توهین پرویز شکوری علیه شورای نگهبان !

پرویز شکوری که توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شده در پیامی شورای نگهبان را "انحصار طلب" ، "جزم اندیش" و "کاسب" و "دروغگو" معرفی کرد !!!!

متن پیام وی در ذیل میخوانید :

هوالحق
محضر مردم شریف تالش بزرگ
با سلام و تحیات-
اینجانب پرویز شکوری با صلاحدید دوستان و همفکران به عنوان حق قانونی و شهروندی در دهمین انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال نامزد شدم که در بررسی صلاحیت ها توسط هیأت اجرایی تأیید شدم اما توسط هیأت نظارت استان و سپس شورای نگهبان به دلیل عدم التزام به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت شدم. اکنون لازم می دانم برای آگاهی و اطلاع شما مردم شریف که در این فعالیت دو ماه و نیم انتخاباتی بنده را مورد لطف و تفقّد خود قرار دادید مواردی را به محضرتان تقدیم کنم:
1-  بسیار خوشحال و خوشوقتم که در این مدت کوتاه حضور در انتخابات شور، شوق و نشاط زائدالوصفی را در جامعه در جهت اتّحاد و همبستگی در بین آحاد مردم ایجاد شده است و علیرغم میل تفرقه افکنان، همه مردم از هر قوم و زبان و مذهبی پیرامون گفتمان اصلاح طلبانه و روش اعتدال انسجام پیدا کردند.
  ادامه مطلب ...

حزب مردم سالاری نامزد مورد حمایتش در تالش را انتخاب کرد

مجلس ایران

حزب مردم سالاری از منصور یوسفی در انتخابات پیش روی مجلس تالش حمایت خواهد کرد. کمال لشگری روز یکشنبه و در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ماسال فردا گفت " آنچه در این انتخابات حائز اهمیت است، این بوده و هست که هر اندازه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، به همان میزان بر مقبولیت و مشروعیت نظام افزوده خواهد شد."
وی ادامه داد: اگرچه دشمنان در تلاش هستند این حضور را کمرنگ کنند، اما مردم 'نه' محکمی به معاندین و بدخواهان نظام اسلامی خواهند گفت.
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات در عرصه ملی و بین المللی خاطرنشان کرد: مهم ترین جلوه این اهمیت، نشان دادن وفاداری ملت به نظام اسلامی و نیز پاسخی محکم به تمام کسانی است که چشم طمع به کشور دارند.
دبیر کل حزب مردمسالاری گیلان همچنین در خصوص حمایت از نامزد خاص در انتخابات مجلس تالش گفت "با جمع بندیهایی که با دبیران سه شهرستان صورت گرفت؛ منصور یوسفی نامزد مورد حمایت این حزب در انتخابات مجلس تالش خواهد بود."

لشگری با یادآوری برگزاری چهاردهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری در هشتم بهمن ماه جاری در مجتمع آدینه تهران گفت: در این کنگره، رویکرد حزب، حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بود که این، مقدمه ای برای حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند خواهد شد و ما با این حضور حداکثری، بار دیگر نشان خواهیم داد که پیرو آرمان های حضرت امام (ره)هستیم، ضمن اینکه سابقه رویکردهای حزب مردم سالاری نشان دهنده آن است که در هیچ دوره ای، انتخابات را تحریم نکرده و همیشه حضور حداکثری در صحنه داشته است.
استان گیلان با دو میلیون و 480 هزار نفر جمعیت، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

سکوت اسحاقی در ماسال شکست

جلسه اسحاقی در ماسال

سید محمد اسحاقی توانست تعدادی از لیدرهای سرشناس نماینده ی پیشین انتخابات تالش را همراه خویش سازد.


به گزارش ماسال فردا، سید محمد اسحاقی عصر جمعه  و در جلسه ای که در شهرستان ماسال برگزار کرد، نگاه فعالین سیاسی را به خود معطوف کرد.
این جلسه که بزرگترین جلسه ی اسحاقی و یکی از بزرگترین جلسات  در این دوره از انتخابات به شمار می رفت، تحت الشعاع حضور گسترده مردم ماسال و نیز برخی از یاران نزدیک بهمن محمدیاری قرار گرفت.
پیشتر، کمتر کسی انتظار چنین واکنشی از سوی مردم ماسال به کاندیداتوری سید محمد اسحاقی را داشت، اما این نامزد انتخابات تالش شب گذشته و پس از مدتها فعالیت چهره به چهره رسما از چهره ی جدید خود رونمایی کرد.
پیش از این نامزدهای دیگر انتخابات تالش کوشیده بودند تا پس ز رد صلاحیت بهمن محمدیاری، نظر هواداران وی را به خودشان جلب کنند؛ با این حال این نخستین گام عملی یک کاندیدا در جذب آرای نماینده سابق تالش بوده است.
حالا و با شرایط پیش آمده به نظر می رسد بخش بزرگی از هواداران بهمن محمدیاری از سید محمد اسحاقی حمایت خواهند کرد.محمد اسحاقی مهندس شعبانی جلسه ماسال
سهراب امیدی نامزد سابق انتخابات تالش و بیژن شعبانی رئیس شورای شهر شاندرمن از جمله کسانی بودند که در این جلسه رسما حمایت خود را از سید محمد اسحاقی اعلام کردند.

یادش بخیر .... کاندیدای دکتری که حتی فوق لیسانس نداشت

حافظه تاریخی خیلی از مردم هنوز ازیاد نبرده اند کاندیدایی را که میگفت من دانشجوی دکترا هستم و پیش سخنرانانش ایشان را دکتر خطاب میکردند و حتی ایشان در جلسات رسمی از عنوان دکتر استفاده میکرد !!!

این هم یک نمونه سند :

 

اما آقای دکتر رادمهر در سال 90 بعد از افشاگریهای "رای ما" با ژستی کاملا طلبکارانه گفت :

سال ورود بنده به آکادمی علوم تاجیکستان (دانشگاه دولتی  ایالت خجنده) برای کارشناسی ارشد :2006میلادی و سال فارغ التحصیلی:2008 می باشد.

و سال ورود به دکتری در رشته ی مدیریت اقتصادی در همین دانشگاه :"2008"(به صورت غیر حضوری) و هم اکنون در مرحله ی ارائه ی رساله می باشم ."

 

و اما

بعد از کسب ارا نزدیک به چهل هزاری مردم تالش مشخص شد که ایشان حتی مدرک معتبر کارشناسی ارشد هم ندارد و توسط شورای نگهبان فاقد صلاحیت غلمی شناخته شد و آرای وی باطل شد !

ایشون سال 91 تازه به دانشگاه پردیس وارد شد و در شهریور سال 94 کارشناسی ارشد گرفت.

نیرومند: کاری میکنم با شنیدن نام تالش مجلس تکان بخورد

   

حسین نیرومند " کسانی که به اختلاف شیعه و سنی دامن میزنند مزدوران استکبارند." این نامزد انتخابات تالش گفت "اگر با یاری مردم به مجلس راه یابد، مظلومیت تالش را فریاد خواهد زد." وی در ادامه وخطاب به حاضران در جلسه گفت " کاری خواهد کرد که به گفته ی او مجلس، هیئت رئیسه مجلس و هیات دولت با شنیدن نام تالش تکان بخورد و بگوید این تالش کجاست که حقش را بدهیم." نامزد انتخابات تالش همچنین به لزوم وحدت شیعه و سنی در منطقه اشاره کرد و گفت "کسانی که به اختلاف شیعه و سنی دامن میزنند مزدوران استکبارند" نیرومد در ادامه گفت قطعا برای پیرزوی آمده است و 7 اسفند همزمان با پیروزی او، مردم تالش پیروز خواهند شد. این جلسه در خلیف آباد اسالم برگزار گردید و یکی از بزرگترین جلساتی بود که در این منطقه برگزار شده است.