صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

بیانیه سراسر توهین پرویز شکوری علیه شورای نگهبان !

پرویز شکوری که توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شده در پیامی شورای نگهبان را "انحصار طلب" ، "جزم اندیش" و "کاسب" و "دروغگو" معرفی کرد !!!!

متن پیام وی در ذیل میخوانید :

هوالحق
محضر مردم شریف تالش بزرگ
با سلام و تحیات-
اینجانب پرویز شکوری با صلاحدید دوستان و همفکران به عنوان حق قانونی و شهروندی در دهمین انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال نامزد شدم که در بررسی صلاحیت ها توسط هیأت اجرایی تأیید شدم اما توسط هیأت نظارت استان و سپس شورای نگهبان به دلیل عدم التزام به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت شدم. اکنون لازم می دانم برای آگاهی و اطلاع شما مردم شریف که در این فعالیت دو ماه و نیم انتخاباتی بنده را مورد لطف و تفقّد خود قرار دادید مواردی را به محضرتان تقدیم کنم:
1-  بسیار خوشحال و خوشوقتم که در این مدت کوتاه حضور در انتخابات شور، شوق و نشاط زائدالوصفی را در جامعه در جهت اتّحاد و همبستگی در بین آحاد مردم ایجاد شده است و علیرغم میل تفرقه افکنان، همه مردم از هر قوم و زبان و مذهبی پیرامون گفتمان اصلاح طلبانه و روش اعتدال انسجام پیدا کردند.
  2-  حمایت و همراهی فرهیختگان و شما مردم آگاه باعث شد که فضا و گفتمان انتخابات از شعارهای عوام پسند و مردم فریب که متأسفانه در طی سالهای گذشته در جامعه نهادینه شده است به سوی برنامه هایی با محوریت احصاء حقوق شهروندی، توجه به کرامت و حقوق انسان ها، رعایت حقوق زنان، فراهم نمودن امکان حضور نخبگان و گردش قدرت و شایسته سالاری و اعتلای منزلت و جایگاه نمایندگی مجلس در جامعه تغییر پیدا کند.
3-  لازم می دانم خدمت مردم عزیز و شریف عرض کنم که اینجانب به وحدانیت خداوند و رسالت پیامبران و حیات اخروی ایمان دارم و به احکام شریعت نبوی ملتزم هستم و ایمان دارم که اسلام دین رحمت است و بر مبنای عقلانیت حکم می کند و به همه ابنای بشر از هر نژاد، قوم و زبانی احترام می گذارد و برای همه انسانها حقوقی برابر قایل است. عدالت، آزادی و معنویت آموزه اصلی اسلام است و قرائتی از اسلام که بر مبنای خرافه پرستی، تبعیض بین انسانها، انحصار گرایی، خشونت و انسان کُشی شکل گرفته هیچ ایمان و التزامی ندارم و به عنوان شهروند جمهوری اسلامی ایران پایبند به قانونی اساسی هستم و به ولایت فقیه به عنوان یکی از اصول قانون اساسی التزام دارم.
4-  دست یافتن به جامعه مردم سالار و تحقق حاکمیت اراده و تصمیم مردم راهی سخت و پر سنگلاخ است که ملّت ایران بیش از یک قرن است برای تحقق آن در تلاش و کوشش هستند و این سعی و کوشش همچنان ادامه دارد کما اینکه جوامع توسعه یافته برای رسیدن به اهداف متعالی خود مرارت و سختیهای بسیاری تحمل کرده اند و همچنان به تلاش مستمر خود ادامه می دهند. شرکت در انتخابات جزئی از این هدف مقدس است. مسلماً انتخاب روش اصلاحی نیازمند به زمان، صبر و بردباری است و بزرگترین آفت این مسیر یأس و ناامیدی است. از دوستان و همراهان گرامی انتظار دارم امیدوار و مصمم و با صلابت و استوار در راه تحقق آرمانهای انسانی و دست یافتن به جامعه ای توسعه یافته دست به دست هم بدهیم و طی طریق کنیم.
5-  انحصار طلبان و جزم اندیشان با رد صلاحیت گسترده نیروهای اصلاح طلب و تحوّل خواه خواستار قبضه کردن مجلس هستند اما یقین دارم که ملّت آگاه و شجاع به قدرت طلبان و دروغگویان که خواستار انزوای ایران در جامعه جهانی و مخالف برنامه های دولت تدبیر امید و به عنوان کاسبان تحریم در فکر منافع شخصی و گروهی خود هستند رأی نخواهند داد اما تنها چیزی که می تواند نقشه آنها را نقش بر آب کند حضور فعّال در انتخابات حتی رأی دادن به یک گزینه حداقلی است و بر این اساس شورای عالی اصلاح طلبان کشور با تأسی خرد جمعی جهت مقابله با اقتدارگرایان از گزینه های موجود لیستی را محضر مردم شریف ایران معرفی می کنند.
6-  وظیفه خود می دانم از همه دوستان و همراهان گرامی که در بدترین شرایط با تحمّل سختیها در این مدت اینجانب را یاری فرمودند نهایت تشکّر و قدردانی را داشته باشم و امیدوارم این سرآغاز همکاری باشد جهت اعتلای تالش بزرگ و تلاش برای توسعه منطقه ما. از جوانان عزیز انتظار دارم که در مقابل ناملایمت ها صبور باشند و هیچگونه یأس و ناامیدی به خود راه ندهند، مصمم و قانونمند به حرکت اصلاحی خود ادامه دهند. اینجانب ضمن احترام به رأی و تصمیم همراهان گرامی به عنوان احترام به خرد جمعی و تقویت تصمیم تشکیلاتی در انتخابات هفتم اسفند شرکت می کنم و به کاندیدای شورای اصلاح طلبان رأی می دهم.

سعادت و سرافرازی همه شما را آرزومندم
پرویز شکوری

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد