صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

نتایج نهایی شمارش آرا

محمود شکری با کسب آرای بالای 48000 رای رسما نماینده شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال شد. این خبر به زودی توسط فرمانداری شهرستان های تابع تالش، رضوانشهر و ماسال اعلام و تایید می گردد.

نتایج

بنابر گزارش رای ما با توجه به تعرفه های مصرفی تعداد کل آرای ماخوذه 3 شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر در حدود 184390 عدد که به ترتیب تالش با 108926 رای، ماسال و شاندرمن 34029 و رضوانشهر 41435 رای می باشد

اطلاعیه شماره ۳۵ ستاد انتخابات کشور

1394/12/7 جمعهوزارت کشور در اطلاعیه شماره 35 اعلام کرد که شعب اخذ رأی ابتدا اقدام به شمارش آرا و تکمیل صورتجلسه انتخابات مجلس خبرگان رهبری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل اطلاعیه شماره 35 بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره 35
به آگاهی کلیه اعضای شعب اخذ رای می‌رساند لازم است در خاتمه رای‌گیری ابتدا صندوق‌های اخذ رای هر دو انتخابات را باز نموده برگ ‌های رای که اشتباها در صندوق‌های دیگر ریخته شده را به صندوق مربوطه منتقل نمایید.

بعد از این اقدام ابتدا شمارش آراء و تکمیل صورتجلسه انتخابات مجلس خبرگان رهبری را به طور کامل انجام داده و سپس شمارش آراء و تکمیل صورتجلسه انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام دهند.
ستاد انتخابات کشور

نتایج شمارش تا این لحظه

خبرها حاکیست تا این لحظه از شمارش آرا در حوزه های انتخابی تالش مرکزی آقایان یوسفی و شکری از سایر کاندید ها پیشه گرفته اند و در مقابل در حوزه های انتخابی ماسال و رضوانشهر آقایان نیرومند و رادمهر به ترتیب از سایرین جلوتر هستند. پس از دریافت اخبار رسمی و تکمیلی نتایج از تریبون صدای تالش انتشار می یابد.

شمارش آرا

به محض شمارش آرا به صورت رسمی در سطح 3 شهرستان لحظه به لحظه نتایج از طریق صدای تالش در اختیار تالشان غیور قرار می گیرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی


نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای گفت: این حضور، نشان بلوغ سیاسی مردم است و در اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب به شایستگی نشان دادند این حضور برای انسجام ملی و حراست از امنیت کشور لازم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ محمد نهاوندیان جمعه شب پس از بازدید از ستاد انتخاب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این حضور پرشکوه و گسترده ای که امروز در سراسر کشور شاهد بودیم، تشکر می کنم.
وی افزود: هم اینک از بیش از 10 استان گزارش دادند که ازدحام حوزه های رای گیری نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
نهاوندیان اضافه کرد: مردم نشان دادند که نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می کنند و هر ایرانی خود را در این مسئولیت مشترک سهیم می داند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند و به شایستگی به این موضوع توجه کردند که برای نشان دادن انسجام ملی و برای حراست از امنیت کشور لازم است پای صندوق‌های رأی بیایند و نشان دهند نسبت به آینده کشور احساس مسوولیت می‌کنند.
نهاوندیان همچنین یادآور شد: با وجود شور در حضور ما یک آرامشی را هم در صحنه داریم وروال کار کاملا براساس قانون و مقررات بوده که این موضوع نشان دهنده کارآمدی در اداره این پروژه بزرگ ملی است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تشکر از فعالان سیاسی بیان کرد: با وجود شکل گرفتن رقابت جدی و اینکه فعالان سیاسی و احزاب نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند اما همه به قاعده بازی پایبند بودند و ما انتخابات قانون‌مندی داشتیم ، گرچه هنوز انتخابات ادامه دارد اما می‌توان با قوت اعتقاد داشت که پیروز این انتخابات ملت ایران و رهبری نظام است.
نهاوندیان ادامه داد: آنچه از صندوق رأی حاصل شود مورد احترام همه ملت و احترام و همکاری دولت خواهد بود چون تجلی و اراده مردم است.
رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان با تشکر از همکاری رسانه ها و حضور پرشکوه و گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: ان‌شاءالله فضای پربارتری از گذشته در همکاری مجلس و دولت برای خدمت به مردم حاصل خواهد شد. /ه

انتخابات تالش

تعدادی از هواداران نمایندگان محترم شروع به انتشار اخباری در شبکه های اجتماعی  مبنی بر پیروز شدن در انتخابات کرده اند این در حالی است که شمارش آرا به طور قطعی در تمامی حوزه ها آغاز نگردیده و در ضمن اولویت شمارش با آرای خبرگان رهبری است. در این خصوص ممعاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعلام نمود:

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: کاندیداهای انتخاباتی قبل از اعلام نتایج نهایی انتخابات توسط مراجع رسمی اعلام پیروزی نکنند.


به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذوالفقاری پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری انتخابات در سراسر کشور و به‌ویژه در استان‌های مرزی با امنیت کامل در جریان است و شکر خدا هیچ مورد امنیتی در سطح کشور نداشته‌ایم.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: صرفا در ۲-۳ روز گذشته چند مورد درگیری‌های جزئی میان برخی طرفداران کاندیداها که بسیار سطحی بود، داشتیم که البته نسبت به دوره‌های قبل این درگیری‌ها کاهش چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: از امروز هم نقاط مختلف کشور به صورت لحظه‌ای توسط ستاد امنیتی وزارت کشور رصد می‌شود و هیچ موردی که حکایت از مشکلات امنیتی باشد، گزارش نشده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: در استان‌های مرزی، مخصوصا در استان سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربایجان غربی در شرایط بسیار امنی انتخابات در حال برگزاری است و حتی در نقاط صفر مرزی هم هیچ مشکلی برای ایجاد امنیت در جهت برگزاری انتخابات نداریم.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به آمادگی کامل همه نیروهای امنیتی اظهار کرد: بالگردهایی با کمک و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح در محل ماموریت آماده شدند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در سطح گسترده‌ای با تشکیل قرارگاه‌هایی که در سطح مرکز، استان و شهرستان تشکیل دادند، با همکاری همه‌جانبه سپاه، بسیج و وزارت اطلاعات امنیت استان‌ها را برگزار می‌کنند.

ذوالفقاری پیش‌بینی کرد: با کمک مردم و مخصوصا طرفداران نامزدها و خود کاندیداها مشکل امنیتی نخواهیم داشت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اظهار داشت: وزارت کشور تلاش زیادی برای جلوگیری از خرابکاری‌های معاندین داشت و بحمدالله در این زمینه توفیقات زیادی حاصل شده که خدمت مردم عزیز کشورمان در آینده اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به تمام استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که به هیچ وجه هیچ نامزد و گروهی حق اعلام نتیجه پیروزی در انتخابات را قبل از مراجع رسمی ندارد و اگر کاندیدایی رعایت نکند، قطعا مسئولیت هرگونه عواقب این اقدام را باید قبول کند.

ذوالفقاری ادامه داد: در چند روز گذشته موارد عامی را داشتیم که برخی افراد اعلام کرده بودند، ما پیروز انتخابات هستیم که این افراد احضار شده و مورد تذکر قرار گرفتند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: این افراد در توضیح اعلام می‌کردند که منظور ما این بوده که وضعیت جامعه اقبال بیشتری نسبت به ما دارد.

وی ادامه داد: قطعا کاندیداها، جریانات و احزابی که در جریان انتخابات هستند، باید توجه کنند که به هیچ وجه نباید اعلام پیروزی در انتخابات کنند.

ذوالفقاری گفت: تا این لحظه در فضای مجازی نامزد خاصی اعلام پیروزی نکرده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: وضعیت فضای مجازی را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم، وضعیت خوب است، پیش‌بینی‌های مختلفی را برای ۳ روز پایانی کرده بودیم و بر اساس گزارشات موجود، وضعیتی مناسب است.

وی ادامه داد: برخی‌ امروز صبح اعلام کرده بودند که از رأی خودتان عکس گرفته و در فضای مجازی قرار دهید که با آنها تذکر داده شد و جلوی این کار گرفته شد.

ذوالفقاری در خصوص شعارهای حسینیه ارشاد و بسته شدن درب حسینیه ارشاد نیز اظهار کرد: بلی این اتفاق رخ داده است.