صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

برخی مسئولان ماسال پاسخگو نیستند

برخی مسئولان ماسال پاسخگو نیستند



برخی ادارت به ما گفته اند ما ملزم به ارائه گزارش به نماینده مردم نیستیم و هنوز به ما کارکردهای خودشان را گزارش نداده اند. اگر به نماینده پاسخگو نیستید پس به چه کسی پاسخ می دهید؟ ....  ریاست اداره تعاون ادعا دارند که بیشترین کار را ایجاد کرده است و این به معنی این خواهد بود که ما باید وضع خوبی در مورد بیکاری داشته باشیم پس چرا ماسال بیشترین بیکاری را در گیلان دارد؟


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ماسال، محمود شکری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ماسال به نکات  قابل تأملی اشاره کردند.

نماینده مردم تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه علت مشهود نبودن حضور محمود شکری در مجلس گفت: تذکرات مجلس تبلیغات انتخاباتی برای حوزه انتخابیه است و تذکرات مجلس تأثیری در بهبود امور مردم ندارند و برد مثبت تذکرات برای چهار سال بعد و برای انتخابات است. وی گفت: میزان تذکرات ملاک خوبی برای بررسی فعالیت نماینده نیست. وی ادامه داد تذکرات من در مجلس هیچ بار مثبتی برای مجلس ندارد.


وی در زمینه جاده گیلوان به ماسال گفت این جاده نمی تواند ماسال را از بن بست خارج کند و مهمتر از این جاده جاده چهار بانده ماسال به پونل و کلیدبر به ماسال است که خوشبختانه اعتبار آن تصویب شده است و منتظر تخصیص آن هستیم.

محمود شکری با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی ادارات دولتی به نمایندگان ایشان گفت: برخی ادارت به ما گفته اند ما ملزم به ارائه گزارش به نماینده مردم نیستیم و هنوز به ما کارکردهای خودشان را گزارش نداده اند. اگر به نماینده پاسخگو نیستید پس به چه کسی پاسخ می دهید؟ این اطلاعات مال مردم است و برای مردم هیچ چیز محرمانه نیست. مسئولی که کارکرد خود را پنهان می کند پس در عملکردش خطایی وجود دارد.


وی ادامه داد: هنوز ما نمی توانیم به برخی ها تفهیم کنیم که شما خدمتکزار مردم هستید نه مردم خدمتگزار شما.

شکری افزود:‌ما به دنبال تغییر این نگاه هستیم و چنین مسئولانی باید این نگاه خودشان را تغییر دهند و در غیر این صورت زحمت مردم را کم کنند و مسئولیت را کنار بگذارند. من دیدگاه خودم این است که نماینده نباید در تغییر مسئولین دخالت کند و مسئولیت شهرستان به عهده فرماندار است و اگر مسئولی به درستی کار خود را انجام نمی دهد آقای فرماندار باید این مسئول را تغییر دهد و من هم در این موارد از فرماندار می خواهم چنین تغییراتی را ایجاد کند و خود شخصا وارد این قضایا نمی شوم.

وی گفت من از روند کار به هیچ وجه راضی نیستم و ادامه داد بیشترین افراد تحت پوشش کمیته امداد در گیلان، متعلق به ماسال است و به لحاظ خانواری 33 درصد و به لحاظ جمعیتی 19 درصد ماسالی ها تحت پوشش کمیته امداد هستند و این آمار در مورد تالش 12 درصد و رضوانشهر 9 درصد می باشد در حالی که ریاست اداره تعاون ماسال در جذب و ارائه تسهیلات رتبه اول استان را دارد و ادعا دارند که بیشترین کار را ایجاد کرده است و این به معنی این خواهد بود که ما باید وضع خوبی در مورد بیکاری داشته باشیم پس چرا ماسال بیشترین بیکاری را در گیلان دارد؟ شما این تسهیلات را به چه کسانی داده اید؟ شما خبرنگاران باید این لیست اشتغال را از آنها بخواهید و بدانید که به چه کسانی تسهیلات داده اند؟
شکری از خبرنگاران خواست که بیشتر از مسئولین انتقاد کنند و این مسائل را بهتر مورد بررسی قرار دهند تا مردم بدانند چه کسانی وام گرفته اند و چه کسانی از این وام ها شاغل شده اند.

منبع ماسال نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد