صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

هوشنگ امیر احمدی: برای تفریح به ایران آمده‌‌ام

 

هوشنگ امیر احمدی: برای تفریح به ایران آمده‌‌ام



هوشنگ امیر احمدی در گفتگوی اختصاصی با ماسال نیوز در خصوص


تحریم ها گفت: توصیه من به مردم ایران این است که انقدر نگوییم تحریم دارد صدمه می زند برای اینکه هر چه قدر بیشتر بگوییم تحریم به ما صدمه می زند آنها تحریم ها را زیادتر می کنند. این طور نیست که ما هر چه بیشتر بگوییم تحریم دارد ما را اذیت می کند آمریکایی ها دلشان بسوزد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، بعد از انتخاب رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران، هوشنگ امیر احمدی، معروف به دلال رابطه ایران و آمریکا، به ایران آمده است تا شاید بار دیگر بتواند در معرض رسانه ها، خبر ساز باشد. آمدن او البته با خبرهایی مبنی بر احتمال دیدار با برخی از افراد نزدیک به دولت و نیز موضوعات دیگری همراه بود. امیر احمدی در گفت و گویی تفصیلی و اختصاصی با خبرنگار ماسال نیوز که شب گذشته در خانه پدری ایشان در دهستان شیخ نشین شاندرمن انجام گرفت توضیحاتی را در این مورد بیان و اظهارات جدیدتری را درباره میزان ارتباطش با دولت قبلی، دلایل عدم ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، نقش تحریم ها در ایرن و ... عنوان می کند.   

ادامه مطلب ...

مشایی: از ورود امیراحمدی خبر ندارم

مشایی: از ورود امیراحمدی خبر ندارم


آرمان- سعید سیف: ریاست شورای ایران و آمریکا، هوشنگ امیراحمدی به ایران سفر کرده و در ایران به سر می‌برد. هوشنگ امیراحمدی قرار است 25مرداد عازم روستای شیخ‌نشین شاندرمن گیلان یعنی زادگاهش شود و روز 28مرداد به تهران باز‌گردد. در گفت‌وگویی که فارس با امیراحمدی منتشر کرده است، وی ضمن ابراز علاقه برای دیدار با حسن روحانی و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه اظهار امیدواری کرده بتواند دیداری با این دیپلمات قدیمی داشته باشد. امیراحمدی علت آمدن به ایران را استراحت و مسائل شخصی عنوان کرده و گفته است که در تاریخ 31مردادماه ایران را ترک خواهد کرد. وی در مورد دیدار با رئیس‌جمهور منتخب و وزیر امور خارجه گفته است: برنامه رسمی در این باره هماهنگ نشده اما خیلی تمایل دارم با آنها دیداری داشته باشم و در تلاش هستم حداقل با آقای ظریف دیداری داشته باشم. امیراحمدی در پاسخ به سوالی در مورد دیدار با مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق ایران گفته است: فعلا قصد دارم به زادگاه خود بروم و در برگشت به تهران برنامه دیدارهایم را هماهنگ خواهم کرد. با توجه به اینکه آقای مشایی نسبت به گذشته مشغله زیادی ندارد، بعید است مشکلی برای دیدار با وی داشته باشم. البته فارس نوشت که اسفندیار رحیم مشایی دیدار با امیراحمدی را تکذیب کرده و گفته است که از ورود وی به ایران بی‌اطلاع است. رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوالی درباره دیدار وی و امیراحمدی گفته است: آقای امیراحمدی زمانی که به ایران می‌آید به من اطلاع نمی‌دهد که به کشورمان سفر کرده است یا نه؟ من از سفر و حضور هوشنگ امیراحمدی در ایران کاملا بی‌اطلاع هستم و البته کاری هم با وی ندارم.

  ادامه مطلب ...