صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

بهره برداری از طرح های گازرسانی با حضور استاندار درشهرستان تالش

بهره برداری از طرح های گازرسانی با حضور استاندار درشهرستان تالش



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش با حضور دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان در روستای ویشخصه محله بخش اسالم از توابع شهرستان تالش در چهارمین روز از هفته دولت که با استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم همراه بود، روستاهای ویشخصه محله و نارنجدول بخش اسالم از نعمت گاز طبیعی بهره مند گشتند. ضمناً بصورت همزمان با این افتتاح با حضور نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان در شهرستان تالش دو شهر و 26 روستای دیگر در سراسر استان گیلان از نعمت گاز بهره مند شدند. لازم به ذکر است با توجه به گزارش کار مهندس جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان برای بهره برداری از این طرح ها 21 میلیارد تومان هزینه شده است. برای بهره برداری از گاز طبیعی به دو روستای ویشخصه محله و نارنج دول 10500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


از سایر پروژه های عمرانی و آبادانی اجرا شده در هفته دولت در سطح شهرستان


بهره برداری از25 پروژه های مخابراتی و شیلات در شهرستان تالش

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش در سومین روز هفته دولت با حضور مهندس علی فتح اللهی فرماندار تالش و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و اقشار مختلف مردم  25 پروژه شیلات و مخابرات با اعتباری بالغ بر 35325 میلیون ریال در شهرستان تالش به بهره برداری رسید. لازم به ذکر است 7 پروژه شیلات (6 پروژه ماهیان سردآبی و 1 پروژه ماهیان خاویاری ) تجمیعاً در روستای قروق و 18 پروژه مخابراتی تجمیعاً در محل مسکن مهر از طرح های بود که به بهره برداری رسیدند.


بهره برداری ازپروژه های عمرانی بخش کرگانرود در چهارمین روز هفته دولت

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مهندس علی فتح اللهی فرماندار تالش ، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در بخش کرگانرود  8 پروژه عمرانی این بخش با اعتباری بالغ بر  258100 میلیون ریال به بهره برداری رسید. لازم به ذکر است افتتاح شرکت تولیدی پلاستیک نیرو آفرینان تالش،طرح ساحلی مروارید و بهره برداری از 3 پروژه منابع طبیعی از مهمترین پروژه های افتتاح شده در این بخش بود.

.........

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد