صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

اخبار انتخابات تالش بزرگ

اخبار انتخابات تالش بزرگ
.

ماسال نیوز


حضور پور رنگ عزیز پورعزیزی در رضوانشهر
وبلاگ «حامیان حاج عزیز پورعزیزی» ضمن اعلام این خبر نوشته است:

حضور حاج عزیز پورعزیزی در رضوانشهر با همراهی و دیدار صاحبان نفوذ، بزرگان، فرهنگیان، جوانان و اقشار مختلف مردم همراه بود که در این بین ایشان گفتگوی با آنها داشتند و به درد دلشان گوش فرار می دادند.
پورعزیزی این روزها در عرصه ارسال پیام های تبریک در مناسبت ها نیز فعال شده است و با استفاده از پیام رسانها ضمن تبریک و گرامی داشت ایام و مناسبت ها خود را به مردم تالش بزرگ معرفی می کند.

منصور یوسفی به ماسال و رضوانشهر آمد
منصور یوسفی نامزد مطرح این روزهای تالش، با حضور در رضوانشهر و ماسال با برخی از حامیان برجسته خود دیدار کرد. براساس شنیده ها، با آغاز فعالیت های انتخاباتی نامزدها در تالش بزرگ، یوسفی نیز جهت عقب نماندن از دیگر رقبا با حضور در ماسال و رضوانشهر اوضاع سیاسی منطقه را رصد کرد. 

 
 نشست های مردمی محمود شکری؛ پلی برای حمایت عمومی از وی
نشست های مردمی محمود شکری و رسیدگی به مشکلات مردم در مساجد روستاها بصورت رو در رو و چهره به چهره اقدام شایسته ای است که می تواند ضمن گره گشایی از بسیاری از مسائل، موجب جلب آرای عمومی به سمت وی شود.
در آخرین نشست های مردمی، نماینده مردم تالش بزرگ با حضور در مساجد روستاهای شیخ نشین و قران بصورت رو در رو با وکلایش به گفتگو پرداخت.
از نکات مثبت این نشست ها حضور مسئولان ادارات شهرستان است. مسئولان موظف هستند پس از طرح مسائل و مشکلات توسط مردم پاسخگوی علت وجود مشکل باشند و برنامه آتی خود برای رفع آن را اعلام نمایند.
این نشست ها موجب ایجاد شعف و امید در مردم روستاها جهت رفع هر چه سریعتر مشکلات شده است.

 احسن اله رادمهر؛ مخاطب پاسخگو نیست
علارغم درخواست های رسانه ای از احسن اله رادمهر مبنی بر ارائه مدارک تحصیلی اش به رسانه ها، متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی وی جهت تنویر افکار عمومی صورت نگرفته است.
ما همچنان منتظر پاسخگویی ایشان درباره ابهامات موجود هستیم.

رادمهر: نمی توانند مرا به دولت گذشته بچسبانند
احسن اله رادمهر اخیر در گفتگو با هفته نامه شریف درباره ارتباطش با دولت گذشته گفته است: «آنهایی که ما را به دولت گذشته منتسب می کنند، بحث کذبی را مطرح می کنند. مگر ما در دولت گذشته چه پست و مقامی داشتیم که بتوانند ما را به آن بچسبانند. خوشبختانه ارتباط بنده با دوستان در دولت تدبیر و امید در سطوح بالا بسیار خوب بوده و تا اینجا هم خود آنها ما را حمایت کرده اند. اعتقاد دارم با توجه به حرکت های اقتصادی دولت باید با این دولت همسو شد تا منجر به پیشرفت کشور شود».

احسن اله رامهر محمود احمدی نژاد

 
سید محمد اسحاقی و آرای شکافته شده شاندرمن
تعداد نامزدهای بخش شاندرمن نشان می دهد که 8 هزار رأی موجود در این خطه در حال شکافته شدن است. با این حال، اسحاقی در کنار نسرانه ذوالفقاری و حسین  نیرومند در تلاش است تا آرای رقبای خود را جلب کند.
شایان ذکر است که سید محمد اسحاقی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری دبیر اجرایی ستاد علی اکبر ولایتی در استان گیلان بود.

عزم جزم بهرام کاوکار برای نامزدی در انتخابات دهم مجلس
شنیده ها حاکی است علی رغم حضور چهره های شاخصی همچون بهمن محمدیاری و رضا حق جو در شهرستان ماسال جهت کاندیداتوری در انتخابات دهم مجلس تالش بزرگ، بهرام کاوکار از کارشناسان شهرداری تهران مصمم است از ماسال برای انتخابات در این حوزه نامزد شود.
کاوکار هفته گذشته جهت ارتباط گیری بهتر با حامیان خود در ماسال حضور پیدا کرده بود.


فرماندار آستارا نامزدی خود را برای حوزه تالش بزرگ را تکذیب نکرد
شفقی در خصوص احتمال نامزدی اش در انتخابات تالش بزرگ به ماسال فردا گفته است: اکنون زمان مناسبی برای مطرح کردن این اخبار نیست و بهتر است اجازه دهیم نماینده محترم تالش برنامه های خود را دنبال کند، زیرا هنوز زمان زیادی تا انتخابات مانده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش و در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای حضور در انتخابات پیش رو به عنوان کاندیدا خواهد داشت یا خیر نیز گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است و زمان زیادی برای تصمیگیری باقی مانده است.

شفقی در خصوص اینکه اگر در انتخابات پیش رو به عنوان حاضر شد و با توجه به  نزدیکی ایشان به جریان اعتدالگرا، آیا از سوی ایشان حمایت خواهد شد یا خیر؟ نیز گفت: ابتدا باید ببینیم بنده اصلا به عنوان کاندیدا حضور خواهم یافت یا خیر!؟ بعدا می توانیم به سوالات بعدی پاسخ دهیم.

دانشجویان حامی نیرومند به ماسال نیوز پاسخ دادند
وبلاگ «دانشجویان حامی حسین نیرومند» با درج جوابیه ای به کامنت های منتشر شده در ماسال نیوز در خصوص مدرک تحصیلی وی پاسخ دادند.
یکی از خوانندگان ماسال نیوز با نام «جمشید» طی کامنتی درباره مدرک تحصیلی حسین نیرومند نوشت:
«خوبه که مدرک همه کاندیداها بررسی بشه از ماسال نیوز هم خواهشمندیم اخلاق رسانه ای را رعایت کرده و از شخص خاصی حمایت نکند خوب بود اینم به شنیده ها تون اضافه میکردین که آقای حسین نیرومند شنیده ها میگویند که ایشان کماکان دانشجوی کارشناسی ارشد هستند و مدرک خود را نگرفته اند خوب اینم حرفیه که بین فعالین سیاسی مطرح شده نمیدانم صحت دارد یا خیر اما این هم جز شنیده هاست آقای ماسال نیوز» .
پیرو انتشار این کامنت در بسته شماره سوم خبرهای انتخاباتی ماسال نیوز، ویلاگ «دانشجویان حامی حسین نیرومند» طی جوابیه ای نوشت:

مسئول محترم سایت ماسال نیوز

با سلام
در بسته های انتخاباتی درج شده در سایت شما که به ظاهر جمعی از دانشجویان هوادار آقای رادمهر در دفاع از کاندیدای احتمالی خود مطالبی در خصوص مدرک تحصیلی آقای حسین نیرومند و نیز متهم نمودن آن سایت به جانب داری از آقای نیرومند نموده بود اشعار می دارد اولاً دفاع و جانب داری از یک کاندیدا توسط هواداران یک امر طبیعی و مرسوم است اما دفاع از یک شخص و تخریب شخص دیگر ضمن اینکه با روح دموکراسی منافات دارد، با ارزش های دینی ما مسلمانان نیز در تضاد است و آثار ضد تبلیغی هم دارد.
ثانیاً آقای نیرومندی که از قضات با سابقه و از حقوق دانان اخلاق مدار تالش بزرگ است و اشرافیت کامل به قانون و حقوق اجتماعی و مدنی دارد و همیشه پایبند به قانون بوده و بر همین اساس تاکنون وارد فضای مجازی و رسانه ای نشده و از حاشیه و حاشیه سازی به شدت پرهیز می کند و اعتقاد راسخ و کامل به اعتدال و آرامش در فضای سیاسی تالش داشته و دارد.
ثالثاً مردم شریف و نجیب تالش عزیز، قانون مداری و تن دادن بی چون و چرا به قانون توسط  آقای حسین نیرومند را در آستانه انتخابات دوره نهم (گذشته) را هرگز فراموش نکرده اند که وقتی مصوبه مجلس مبنی بر داشتن کارشناسی ارشد شرط کاندیداتوری توسط شورای محترم نگهبان تأیید گردید، بلافاصله با کمال ادب و آرامش از فعالیت خود کناره گیری کرد و صداقت ایشان بر همگان آشکار شد و مثل برخی ها با مدرک جعلی دکتری وارد انتخابات نگردید و هزینه ای بر دوش مردم شریف تالش و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نکرده است که متأسفانه دانشجویان عزیز دکتری تاجیکستان دیروز را فوق لیسانس امروز اعلام می کنند.
رابعاً آقای نیرومند در سال 90 در کارشناسی ارشد حقوق بین الملل وارد دانشگاه گردید و از آن تاریخ تا امروز 3 سال گذشته است واز طرفی دریافت مدرک فوق لیسانس درنظام آموزشی کشور عزیزمان ایران حداقل 2 سال ( 4 ترم) وحداکثر 3سال (6ترم ) می باشد.با این حساب 3 سال یعنی 6 ترم از زمان ورود ایشان به دانشگاهش می گذرد فلذا نامبرده موفق به اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد گردیده که مردم تالش شاهد حضور پررنگ ایشان درفضای اجتماعی تالش درمجالس مختلف هستند.  پس کسی که دوره گذشته عمل به مرّ قانون که از فرمایشات مقام معظم رهبری است از فعالیت بخاطر مدرک تحصیلی کناره گیری کرده و نتیجه ورود به انتخابات با مدرک جعلی را تجربه ننموده است پس چگونه به فعالیت خود بطور گسترده افزایش داده است؟ پس نگارنده یا نگارندگان مطلب مذکور خاطر جمع باشند آقای نیرومند با شناختی که مردم شریف از خلوص ونیت پاک وقانونمدار بودن ایشان دارند مدرک فوق لیسانس حقوق بین الملل ایشان اطمینان داشته و شک و تردید هم به خود راه نمی دهند هر چند اینگونه نوشته ها نیاز به پاسخ نداشت چون تاب دیدن اقبال عمومی به آقای نیرومند را ندارند و این پاسخ صرفاً جهت اطلاع نگارندگان مطلب مذکور در سایت می باشد.
خامساً مدیر محترم سایت ماسال نیوز با کمال بی طرفی اخبار و مطالب را درج می کند و به نظر نمی رسد طرفداری از شخص خاصی نموده باشد.
جمعی از دانشجویان حوزه تالش بزرگ

 

اما پاسخ ماسال نیوز به این جوابیه:

پایگاه خبری تحلیلی ماسال (ماسال نیوز) در صدد دفاع از هیچ یک از نامزدها نیست. تمام تلاش ما در جهت تنویر افکار عمومی است و پیشنهاد ماسال نیوز به هواداران دانشجوی آقای نیرومند این است که با انتشار اسناد تحصیلی آقای نیرومند، شما نیز به تنویر افکار عمومی در همین راستا کمک نمایید. کما اینکه درباره آقای رادمهر نیز پیش از این، چنین پیشنهادی مطرح شده بود ولی متأسفانه این نامزد دوره نهم و کاندیدای احتمالی دوره دهم نسبت به این درخواست واکنشی از خود نشان نداده است. 

 

حمله به اسحاقی از سوی طرفداران نیرومند

وبلاگ سونامی تالش که به نظر می رسد از طرفداران حسین نیرومند می باشد طی درج مطلبی درباره محمد اسحاقی دیگر کاندیدای احتمالی تالش بزرگ نوشت:

«شنیده ایم که محمد اسحاقی کاندیدای تالش: نرسیده فقط قول سرکار رفتن را به جوانان میدهد. آقای اسحاقی که یکی از تبریک گویان (بعد پیروزی هر دوره یاری در شاندرمن اولین پرده تبریک را ایشان میزد) اصلی نماینده سابق بوده است پا به عرصه انتخابات گذاشته ...
شنیده ها حاکیست که: چند تن ازکسانی که دوره ی پیش از حامیان حسین نیرومند بوده اند و از حسین نیرومند به پاکی و صداقت یاد میکردند و بعد اینکه حسین نیرومند نتوانست در انتخابات دوره پیش حضور پیدا کند، این آقایان به سمت رادمهر رفتن ولی الان به سمت اسحاقی آمده اند.
آقای اسحاقی هیچ به این موضوع فکر کرده اید که اندک حامیانت چرا در مدت کوتاه این همه کاندیدا عوض کردند؟؟؟؟؟
آیا احساس نمیکنی که همین آقایان در آینده تو را دشمن خود فرض خواهند کرد؟؟؟
آقایانی که اسحاقی را به عرصه انتخابات دعوت کرده اید چطور بعد 2 سال با اون همه تعریف وتمجیدی که از حسین نیرومند میکردید به یکباره آنرا الان به رگبار کوبیدن گرفته اید؟؟؟
مگر حسین نیرومند بعد انتخابات مسولیت اجرایی گرفته است تا شما بتوانید در موردش قضاوت کنید؟؟؟؟
یا اینکه حسین نیرومند تن به خواسته های شما نداده است ؟؟؟

 

کریم اسلامدوست: تصمیمی برای آمدن ندارم

وبلاگ «انتخابات تالش فوری» که به نظر می رسد از حامیان سید یعقوب موسوی باشد نوشت:
«انتخابات تالش فوری در دیدار کوتاهی که با کریم اسلامدوست داشت، چند سوال را از او مطرح و اسلامدوست در تشریح سوال ها اینگونه پاسخ داد که فعلا قصدی برای ورود به انتخابات نمایندگی سال آینده در تالش ندارد. کریم اسلامدوست در پاسخ به این سوال که آیا عسگر اسلامدوست بار دیگر به میدان خواهد آمد پاسخ داد که فعلا وضعیت ایشان به مانند گذشته مشخص نیست ولی در صورت تایید و ورود به انتخابات باز می تواند برنده باشد».

 

نشست خصوصی نیرومند با جوانان تالش، رضوانشهر و ماسال

هفته گذشته حسین نیرومند در نشستی با جوانان شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال حضور یافت و در این جلسه نقطه نظراتی مطرح گردید. نیرومند همچنین جلسات خود را با افراد صاحب نام تالش، اسالم، پره سر، رضوانشهر،شاندرمن و ماسال به صورت محرمانه و خصوصی ادامه داده است.


سید یعقوب موسوی هم نامزد می شود
وبلاگ «انتخابات تالش فوری» نوشت:

سید یعقوب موسوی که مدتی است مدیریت دبیرستان بزرگ خاتم الانبیا تالش را بر عهده گرفته، انتصابش با نارضایتی شکری همراه بوده که این امر هم دلایل خاصی چون رقیب بودن احتمالی او در مقابل شکری در انتخابات آینده می تواند باشد. موسوی چندی پیش در مقطع دکتری علوم اجتماعی تهران قبول شده و اعلام نموده در صورت صلاح دید برنامه های خود را کلید خواهد زد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد