صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

استراتژی آقای م.ی

جا دارد بار دیگر این وبلاگ بی طرفی خود را اعلام نموده و لازم می دانیم هدف اصلی خود را که بارها و بارها بیان نموده ایم (شکوه تالش ماسال رضوانشهر) را دنبال کنیم. و دوستانی که در وبلاگها و سایتهای خود به طور مستقیم به افراد مورد اعتمادی همچون ع.ا و دیگران توهین می کنند خواهش می کنم از توهین به افراد مورد احترام و دیگر افراد جلوگیری کنند برای مثال توهین اخیری که به برادران اهل سنت شد، حالا چه شایعه و چه واقعیت، که این وبلاگ با مطالعه و بررسی این عمل را توطعه ای بیش نمی داند که برای ایفای هدف خاصی انجام شد.

دوستان هم وطن نگاه کنید دشمنان تالش و مردم، ازاتحاد مردم تالش که روز به روز محکم تر می شود در هراسند برادران اهل سنت برادری خود را در طول تاریخ در کنار دیگر برادرانشان به اثبات رسانده اند مردم شریف تالش این دشمنی را افرادی برای به مقصود رساندن اهداف خود پی ریزی کردندبا چند نمونه حضورآقای م.ن به عنوان کاندیدای مجلس پیشین آن هم از تالش، تا آقایان از این حضور استفاده لازم را برده باشند مردم تالش درست است که متحدند اما برادران جوانان، اختلاف انداختن بین این مردم خیلی راحت است که آقایان راه آن را پیدا کرده اند.اگر مردم تالش واقعا نماینده مورد اعتمادی را می خواهند باید یکپارچه شوند. با نگاهی به تعداد کاندیدهای این دوره ها و دوره های قبل 80% افرادی که کاندید شدند از توابع شهر تالش بوده اند درست است که تالش پتانسیل زیادی دارد و برادران ما می خواهند هر یک برای خود پرچم دار باشند اما نبایستی این گونه شود و رای مردم بیش از این به سخره گرفته شود. دوستان من نامهای افرادی که برده می شود فقط برای راهنمایی و روشن کردن شما می باشد نه برای تفرقه اندازی و چند گانگی مثلا شما از فردی در دوره قبل حمایت کردین که العان بر میگرده و میگه بنده برنده انتخابات پیشین نبودم و آقای خ در دوره قبل تر هم همین طور اینها به اهداف و جایگاه خود رسیده اند و حالا مردم را به حال خود رها کردند و این بسیار روشن است که مسئولین ما نیز با مردم یکپارچه نیستند ما دوست نداریم از این آقایان و سودی که نماینده گان محترم به آنها رسانده اند را باز گو کنیم ولی این حرف را از طرف گروه خودم می گویم (مگه آقایان ... ما خریم) دیگه این همه ظلم و حق خوری بسه واقعا بسه . یه نگاهی به وضعیت کار و چند کارخانه شهرستان انداختین از 150 نفر کارگر در شرکت ... 140 نفر از جای دیگر آورده شده ما می دانیم از کجا و کی آورده و با پشتیبانی کی اما در جایگاهی و قدرتی نیستیم تا از این مشکلات پرده برداریم اما به طور واضح می گوییم بعد این اگر جایی ارگانی بر خلاف اهدافی که تالش را رو به پیشرفت پیش میبرد عمل کند ما این مسئله را برای مردم بازگو می کنیم ....

مردم می گن خدا بداند با... این اشتباهه خداوند متعال به شما عقل و قدرت انتخاب داده نزارید رای شمارا گروهی به تمسخر بگیرد کاش این قدر رای مردم پخش نبود اگر کاندیدهای محترم نظرات خود را برای هم بازگو کرده واتحاد خود را بدست بیاورند اون موقع است که تالش ماسال و رضوانشهر به حق خود می رسند. به هر حال به امید اینکه نماینده مورد اعتماد و روراست با این مردم که هر ساله حماسه ای در این شهرستان بر پا می کنند که در کل کشور نمی توان مشابه آن را یافت در ست است که در دوران قبل پدران ما به راحتی این مسائل را پشت گوش می انداختند اما ما جوانان با صدای یکپارچه می گوییم تا آخرش ایستادیم برای تالش و مردم تالش.


نظرات 1 + ارسال نظر
لایک 12 اسفند 1390 ساعت 20:07

واقعا همین طوره این آقای بهمن خان تالش رو نابود داره می کنه با این کاراش.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد