صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

استاد قسمت خانی در بستر بیماری


استاد قسمت خانی در بستر بیماری





(شهرام آزموده)امروز که گذرم به ماسال افتاده بود با خبر شدم استاد قسمت خانی بیمار شده و چند روزی را نیز در بیمارستان ماسال بستری شده اند. به هنگام بازگشت از ماسال به همراه مهندس منفرد به بیمارستان ولیعصر ماسال رفتیم، اما بعد از جستجو مطلع شدیم که ایشان از بیمارستان مرخص شده اند. خوشحال شدیم که از بیمارستان مرخص شده اند. و از بیمارستان خارج شدیم.... در راه به شماره همراه استاد خانی زنگ زدم. یکی از پسران شان گوشی را برداشته و با من گفتگو کردند. جویای حال استاد شدم. اما جواب ایشان نگرانم کرد. او گفت: استاد اینک از بیماری معده و ریه رنج می برند و در بیمارستان بقیة الله تهران بستری هستند و در حال گذراندن مراحل تشخیصی و درمانی هستند و به احتمال زیاد در ادامه درمان نیاز به جراحی معده خواهند داشت.....

به هر حال امیدوارم به زودی حال این استاد عزیز موسیقی تالشی رو به بهبود بگذارد و ایشان هر چه زودتر به کانون گرم خانواده خود و جمع تالشان بازگردند. از شما عزیزان نیز استدعا دارم ایشان را از دعاهای خود فراموش نکنید.

نظرات 2 + ارسال نظر

به امید شفای تمام مریضان من جمله این استاد گرانقدر...آمین

شرفی 15 دی 1391 ساعت 23:31 http://www.paresarblogfa.com

موفق و پیروز باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد