صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

وقتی گاز یک روستا را با یک کپسول افتتاح می کنند!!

شکری:آقای رئیس! وردم با 270 خانوار روستای بزرگی نیست.

د
ر حالی که خرجگیل بیشتر از 1000 خانوار دارد



آقای شکری! در سال گذشته طرح گاز رسانی به روستا آماده نبود ولی علارغم مخالفت ما، با یک کپسول شعله را در روستا روشن کردند و در شبکه باران هم افتتاح روستا نشان داده شد.


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ماسال، دیدار و ملاقات های مردمی دیروز محمود شکری در مسجد روستای وردم ماسال، حواشی جالبی داشت که بخش از این حواشی در متن زیر آورده شده است:

در ابتدای این مراسم هرمز روستا، دهیار روستای وردم، ضمن خیر مقدم گویی به محمود شکری گفت: در سال 1390 در حالی که طرح گازرسانی روستا آماده نبود از طرف فرمانداری و نماینده وقت شهرستان، این طرح گازرسانی با تبلیغات رسانه ای افتتاح شد. وی در زمینه خیابان جانبازان گفت این خیابان با وجود اینکه توسط بنیاد مسکن در طرح آسفالت قرار گرفته است ولی هنوز آسفالت نشده است.  



پس از دهیار روستا محمود شکری نماینده مردم تالش، رضواشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات بیان شده توسط دهیار روستا پرداخت. شکری با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به وردم از دهیار روستا در مورد علت گاز دار نشدن خانه های روستا سوال کرد که  دهیار وردم جواب داد با وجود اینکه در دهه فجر سال گذشته یک چهارم لوله کشی ها، باقیمانده بود شرکت گاز اقدام به افتتاح طرح نمود در این حال شکری گفت خداوندا اگر این کار به نیت کلاه برداری بوده است، کلاهشان را بردار و ای مسئول بترس از این قرآن کریم (با اشاره به کتاب قرآنی که در دست داشت) و حجالت بکش از خداوند که کاری که یک چهارم آن باقیمانده است را افتتاح می کنی.

رئیس اداره گاز در پاسخ گفت: ما در این جا یک فاز را افتتاح کردیم

 شکری: آقای رئیس! شما همه رستاها را فاز به فاز افتتاح می کنید؟

 موسی نژاد: وردم یک روستای بزرگ است.

شکری:آقای رئیس! وردم با 270 خانوار روستای بزرگی نیست. ر حالی که خرجگیل بیشتر از 1000 خانوار دارد.

در این هنگام  فردی به نشانه اعتراض از دفاعیه رئیس اداره گاز گفت: آقای شکری! در سال گذشته طرح گاز رسانی به روستا آماده نبود ولی علارغم مخالفت ما، با یک کپسول شعله را در روستا روشن کردند و در شبکه باران هم افتتاح روستا نشان داده شد.

با وجود اعتراض مردم در گوشه و کنار مسجد باز هم رئیس اداره گاز در صدد دفاع از افتتاح این طرح بر آمد و گفت به دلیل وسعت روستا ما در سال گذشته فاز یک این روستا را افتتاح کردیم. پس از این جمله موسی نژاد، یک دیگر از روستاییان از جا برخاست و گفت: آقای شکری! ایشان می گویند فاز یک را افتتاح کردیم در همین منطقه هم که ایشان می گویند افتتاح کردیم هنوز هیچ کس گاز ندارد.

شکری در این دیدار ضمن دعوت مسئولین شهرستان برای پیگیری مشکلات این روستا گفت:

آیا واقعا مسئولین تسلیم در برابر خداوند و پیرو پیامبر اعظم هستند؟ پس چرا مردم اینقدر مشکل دارند و ما به هر جا پا می گذاریم مردم بصورت انبوه برای رفع مشکلات خود به خدمتگزار خود مراجعه می کنند. ملت از ما خیلی جلوترند و ما مسئولین عقبیم و اگر مردم به مسئولی اعتماد ندارند باید آن مسئول در کار خود شک کند و موظف است در رفتار خود بازنگری نماید.

منبع ماسال نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
im sad ta 9 بهمن 1391 ساعت 00:14

حق مردم خرجگیل رو یاری خورده چرا دیگه اینو باید خودش جواب بده اما به نظر بنده دلیل اصلی سنی بودن مردم اونجاست حتی خیلی جاها برق ندارند واقعا زندگی سختی رو این مردم خون گرم در زمستان دارند سرمای شدید و نبود گاز بعد هم انتظار دارند از هیزم جنگل کنار گوششون استفاده نکنند پس یکدفعه بگید بمیرید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد