صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

شکری در نطق میان دستور

مردم و مسئولان همسو با منویات رهبری حرکت کنند



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اظهار تاسف از حرکات دشمن شادکن عده ای افراد خائن گفت: مردم و مسئولان باید همسو با منویات رهبری حرکت کنند و آرامش را به جامعه هدیه کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمود شکری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ایران ملتی واحد و پیرو دستورات رهبری و ولایت است که با حضور پرشور خود زمینه ناامیدی دشمنان اسلام را رقم زدند.


نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیام وحدت ملت ایران برای استکبار جهانی یاس و ناامیدی بوده است تصریح کرد: دشمنان ایران و اسلام باید بدانند که راه نفوذی در کشور ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب که نمایندگان اگر نتوانند همراهی خوب برای رهبری باشد قطعا از قافله حرکت الهی دور خواهند ماند افزود: حضور پرشور مردم ایران سنی و شیعه نقطه جدایی این دو مذهب در نطفه خفه کرده است.

وی با اشاره به وجود تنوع فرهنگی در حوزه انتخابیه خود گفت: مردم در حوزه انتخابیه بنده در اثر بی توجهی مسئولان به زیرساختهای لازم مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان این که حوزه انتخابیه بنده از مواهب الهی بسیاری برخوردار است تصریح کرد: چرا این منطقه با وجود نعمت های بسیار باید از سوی مسئولان فراموش شود و مورد بی مهری قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش از سوی دولت و مسئولان گفت: فقط مسئولان به بهره برداری و زیاده خواهی از منابع طبیعی موجود در این منطقه مشغول اند و کاری با مشکلات مردم ندارند.

شکری با بیان این مطلب که کاهش تولید بیش از ۵۰ درصدی، تعطیلی بسیاری از کارخانجات در حوزه انتخابیه اش از مشکلات عدیده موجود است تصریح کرد: با وجود منابع طبیعی فراوان و نیروی انسانی بسیار که شغلی نیز ندارند نباید اجازه تعطیلی کارخانجات از سوی مسئولان داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری مشکلات موجود بر سر راه کشاورزان گفت: چرا باید با قیمت بسیار پایین محصولات کشاورز خریداری می شود که حتی هزینه نهاده های کشاورزی را هم کفاف نمی دهد.

وی ادامه داد: وجود دلالان و خرید محصولات کشاورزان با قیمت پایین علاوه بر این که ظلم به تولیدکنندگان است بلکه فروش این محصولات با قیمت های کفاف مصرف کنندگان را نیز متضرر می کند.

شکری با انتقاد از نامناسب بودن راه های ارتباطی حوزه انتخابیه اش گفت: متاسفانه جاده بین المللی موجود در این منطقه که بعد از ۱۲ سال همچنان نیمه کاره رها شده قتلگاه مسافران شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان این که در بخش صیانت از منابع دامی و جنگلی نیز نه تنها حفاظتی نشده بلکه تخریب های بسیاری را می توان به وضوح دید افزود: بی توجهی مسئولان برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی در این منطقه به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد.

وی با تاکید بر این که سلامت مردم باید از هر چیزی مهمتر باشد گفت: حوزه انتخابیه بنده از نبود مرکز درمانی مجهز و کادر درمانی متخصص رنج می برد.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس یادآور شد: محرومیت های موجود و نبود امکانات در حوزه انتخابیه موجب مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ شده است که این مهم توجه مسئولان را می طلبد./

پایان پیام

نظرات 1 + ارسال نظر
im sad ta 25 بهمن 1391 ساعت 15:06

n\درود بر محمود شکری فرزند تالش ها برا هنتا باسی گف بژنی امانی انتظارمون هستا بته کا شکرم جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد