صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

از رشت تا رودسر و انزلی روشن از رشت تا تالش و آستارا تاریک

از رشت تا رودسر و انزلی روشن از رشت تا تالش و آستارا تاریک



اگر مسافر جاده های استان گیلان باشید و از جاده های اصلی استان عبور نموده باشید متوجه تفاوت چشم گیری در جاده های شرق و غرب استان می شوید. روی سخنم با مسئولین می باشد مسئولین محترم اگر مسیر رشت را به طرف رودسر برویم علاوه بر بزرگراه بودن این جاده که به شهرهای لاهیجان و لنگرود نیز اتصال دارد تمام مسیر جاده روشن و تیر چراغ برق دارد که باعث کاهش 100 درصدی تصادفات می شود و حتی مسیر انزلی به رشت نیز این گونه است. اما بر خلاف این اگر به خود اجازه داده باشید در مسیر های انزلی به آستارا یا از رشت به صومعه سرا و تالش، سپس آستارا حرکت نموده باشید در حالی که مسیری مهمتر و طولانی تر از مسیر شرق استان است همان جاده 40 سال پیش بوده و فقط در چند نقطه تعمیر شده کل مسیر جاده تاریک بوده که به قتلگاهی برای عبور کنندگان تبدیل شده است و سالانه جان خیلی از هم محلی ها و مسافرانی که به این خطه سفر می کنند را میگیرد. همچنین جاده تازه تاسیس شده سراوان (سراوان به فومن) که به شهرستانهای تالش نشین منتهی می شود نیز غیر از نبود روشنایی از کمترین امکانات نیز برخوردار نیست. ما جوانان تالش وظیفه پیگیری این مشکلات را داریم و وظیفه خود می دانیم این کمبود را به گوش مسئولین و نمایندگان شهرستان برسانیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن 26 بهمن 1391 ساعت 15:30

من چند سال است که از این مسیر رفت و
آمد می کنم از جاده سراوان تا آستارا واقعا قتل گاه هستش

شهاب 27 بهمن 1391 ساعت 00:34

به نکته بسیار خوبی اشاره کردید.
نبود زیر ساختهای لازم که از امکانات اولیه هر شهرستانی است، در شهرستانهای تالش نشین بیداد میکند. حال که بعضی از آنها باجان مردم بازی میکند. حال که به وضع جاده ها اشاره کرده اید حتما مطلع هستید که شهرستان ماسال تنها شهرستان استان گیلان است که از مرکز استان (رشت) حتی مسیر مناسبی هم ندارد (چراغ پیشکش). فقط یک بار ساعت 10شب از رشت حرکت کنید به سمت ماسال. به کلیدبر و طاهرگوراب که برسید جاده ای باریک به عرض 6متر (یک خط!!) بدون نور و علایم راهنمایی.
این همه تبعیض واقعا دل هر مسلمانی را به درد می آورد چه برسد...! بیخیال.
تشکر از موضوع به جا و مناسبتان.

im sad ta 27 بهمن 1391 ساعت 00:44

با سلام خدمت صدای تالش واقعا گل گفتیحالا اینها جاده های اصلی استش جاده های فرعی در شهرستان است که نمی شود حتی در روز هم از انها عبور کرد یعنی اینقدر نا امن هستند واقعاشرق استان را نمی توان با غرب مقایسه کرد می خواهم بدانم مگر ما گناهمان چی بوده فقط اینکه تالشیم پس بزار تا ابد جاده های ما تاریک باشند ولی بدانید که دلمان روشن است و به تالش بودن خود افتخار می کنیم.
من تالشم تالششششششششششششششششششششش

تالش نیوز 27 بهمن 1391 ساعت 08:05 http://taleshnews.tk

گواهینامه قلابی در تالش

مهرداد 27 بهمن 1391 ساعت 17:04

اینها همه دلایل محکم نقص حقوق مردم تالشستان است. باید هر چه زودتر استان تالش تشکیل شود..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد