صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

سکوت اسحاقی در ماسال شکست

جلسه اسحاقی در ماسال

سید محمد اسحاقی توانست تعدادی از لیدرهای سرشناس نماینده ی پیشین انتخابات تالش را همراه خویش سازد.


به گزارش ماسال فردا، سید محمد اسحاقی عصر جمعه  و در جلسه ای که در شهرستان ماسال برگزار کرد، نگاه فعالین سیاسی را به خود معطوف کرد.
این جلسه که بزرگترین جلسه ی اسحاقی و یکی از بزرگترین جلسات  در این دوره از انتخابات به شمار می رفت، تحت الشعاع حضور گسترده مردم ماسال و نیز برخی از یاران نزدیک بهمن محمدیاری قرار گرفت.
پیشتر، کمتر کسی انتظار چنین واکنشی از سوی مردم ماسال به کاندیداتوری سید محمد اسحاقی را داشت، اما این نامزد انتخابات تالش شب گذشته و پس از مدتها فعالیت چهره به چهره رسما از چهره ی جدید خود رونمایی کرد.
پیش از این نامزدهای دیگر انتخابات تالش کوشیده بودند تا پس ز رد صلاحیت بهمن محمدیاری، نظر هواداران وی را به خودشان جلب کنند؛ با این حال این نخستین گام عملی یک کاندیدا در جذب آرای نماینده سابق تالش بوده است.
حالا و با شرایط پیش آمده به نظر می رسد بخش بزرگی از هواداران بهمن محمدیاری از سید محمد اسحاقی حمایت خواهند کرد.محمد اسحاقی مهندس شعبانی جلسه ماسال
سهراب امیدی نامزد سابق انتخابات تالش و بیژن شعبانی رئیس شورای شهر شاندرمن از جمله کسانی بودند که در این جلسه رسما حمایت خود را از سید محمد اسحاقی اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد