صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

حزب مردم سالاری نامزد مورد حمایتش در تالش را انتخاب کرد

مجلس ایران

حزب مردم سالاری از منصور یوسفی در انتخابات پیش روی مجلس تالش حمایت خواهد کرد. کمال لشگری روز یکشنبه و در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ماسال فردا گفت " آنچه در این انتخابات حائز اهمیت است، این بوده و هست که هر اندازه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، به همان میزان بر مقبولیت و مشروعیت نظام افزوده خواهد شد."
وی ادامه داد: اگرچه دشمنان در تلاش هستند این حضور را کمرنگ کنند، اما مردم 'نه' محکمی به معاندین و بدخواهان نظام اسلامی خواهند گفت.
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات در عرصه ملی و بین المللی خاطرنشان کرد: مهم ترین جلوه این اهمیت، نشان دادن وفاداری ملت به نظام اسلامی و نیز پاسخی محکم به تمام کسانی است که چشم طمع به کشور دارند.
دبیر کل حزب مردمسالاری گیلان همچنین در خصوص حمایت از نامزد خاص در انتخابات مجلس تالش گفت "با جمع بندیهایی که با دبیران سه شهرستان صورت گرفت؛ منصور یوسفی نامزد مورد حمایت این حزب در انتخابات مجلس تالش خواهد بود."

لشگری با یادآوری برگزاری چهاردهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری در هشتم بهمن ماه جاری در مجتمع آدینه تهران گفت: در این کنگره، رویکرد حزب، حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بود که این، مقدمه ای برای حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند خواهد شد و ما با این حضور حداکثری، بار دیگر نشان خواهیم داد که پیرو آرمان های حضرت امام (ره)هستیم، ضمن اینکه سابقه رویکردهای حزب مردم سالاری نشان دهنده آن است که در هیچ دوره ای، انتخابات را تحریم نکرده و همیشه حضور حداکثری در صحنه داشته است.
استان گیلان با دو میلیون و 480 هزار نفر جمعیت، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد