صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است
صدای تالش

صدای تالش

تالش سرزمین کهن و جاوید در پهنه شمالی و غربی کوههای تالش واقع در رشته کوه البرز است

انتخابات مجلس شورای اسلامی


نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای گفت: این حضور، نشان بلوغ سیاسی مردم است و در اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب به شایستگی نشان دادند این حضور برای انسجام ملی و حراست از امنیت کشور لازم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ محمد نهاوندیان جمعه شب پس از بازدید از ستاد انتخاب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این حضور پرشکوه و گسترده ای که امروز در سراسر کشور شاهد بودیم، تشکر می کنم.
وی افزود: هم اینک از بیش از 10 استان گزارش دادند که ازدحام حوزه های رای گیری نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
نهاوندیان اضافه کرد: مردم نشان دادند که نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می کنند و هر ایرانی خود را در این مسئولیت مشترک سهیم می داند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند و به شایستگی به این موضوع توجه کردند که برای نشان دادن انسجام ملی و برای حراست از امنیت کشور لازم است پای صندوق‌های رأی بیایند و نشان دهند نسبت به آینده کشور احساس مسوولیت می‌کنند.
نهاوندیان همچنین یادآور شد: با وجود شور در حضور ما یک آرامشی را هم در صحنه داریم وروال کار کاملا براساس قانون و مقررات بوده که این موضوع نشان دهنده کارآمدی در اداره این پروژه بزرگ ملی است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تشکر از فعالان سیاسی بیان کرد: با وجود شکل گرفتن رقابت جدی و اینکه فعالان سیاسی و احزاب نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند اما همه به قاعده بازی پایبند بودند و ما انتخابات قانون‌مندی داشتیم ، گرچه هنوز انتخابات ادامه دارد اما می‌توان با قوت اعتقاد داشت که پیروز این انتخابات ملت ایران و رهبری نظام است.
نهاوندیان ادامه داد: آنچه از صندوق رأی حاصل شود مورد احترام همه ملت و احترام و همکاری دولت خواهد بود چون تجلی و اراده مردم است.
رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان با تشکر از همکاری رسانه ها و حضور پرشکوه و گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: ان‌شاءالله فضای پربارتری از گذشته در همکاری مجلس و دولت برای خدمت به مردم حاصل خواهد شد. /ه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد